کد خبر : 2019106 | 15 اردیبهشت 1403 ساعت 20:43 | 12.5K بازدید | 14 دیدگاه

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

بازی بارسلونا و خیرونا با هیجان بالا آغاز شده و طی تنها 5 دقیقه دو گل در بر داشت.

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

2018190

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

2018191

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیدگاه‌ها