کد خبر : 2019250 | 16 اردیبهشت 1403 ساعت 15:25 | 58.5K بازدید | 42 دیدگاه

بیایید ده میلیارد دیگر حکم بدهید

واکنش طوفانی ویسی بعد از جریمه سنگین

عبدالله ویسی با حرف‌های تند به حکم کمیته انضباطی واکنش نشان داد.

واکنش طوفانی ویسی بعد از جریمه سنگین

به گزارش “ورزش سه”، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد دقایقی پس از اعلام خبر جریمه سنگین از سوی فدراسیون فوتبال در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور حضور یافت.

* صحبت‌های اولیه؟
صحبت‌های من مربی و ما مربیان و کل مجموعه فوتبال به گوش شما آشناست و تکراری است. بازی‌ها روزهای حساسی را طی می‌کند و ما باید تمرکز بسیاری داشته باشیم و سه امتیاز بسیار مهمی است و نباختن مهم‌تر است و ما با این شعار بازی می‌کنیم که اول سه امتیاز را بگیریم و بعد تک امتیاز چون احتمال دارد ما را در جدول نگه دارد.

* قدرت تیم تراکتور؟
با تمام توان مقابل تیم گردن کلفت تراکتور بازی می‌کنیم، تمرکز خوبی برای این بازی داریم و امیدوارم مقابل هواداران که از آنها انتظار داریم، نتیجه بگیریم. حمایت این نیست که از روی سکو فریاد بزنیم فلان بازیکن را تعویض کن و بیاور داخل، حمایت این است که اگر بازیکن و مربی اشتباه می‌کنند حمایت کنند. باید حمایت کنند تا با ماندن دو تیم خوزستانی در جدول، خوشحالی کنیم.

* نگران عملکرد داوران هستید؟
من یک حرفی آن روز زدم و به دوستان من که محترم هم هستند بر خورد. الان شنیدم کمیته انضباطی دو میلیون ریال، بیست میلیون من را جریمه کرد.

مدیر رسانه فولاد: دو میلیارد تومان (ویسی به اشتباه ریال شنید).

ویسی با تعجب: دویست میلیون تومان من را جریمه کردند! من گفتم بیایید رصد کنید بازی‌ها را. خب آقا نیایید رصد کنید، صد میلیون دیگر هم جریمه کنید. من چه گفتم؟ گفتم بیایید بازی‌ها من، تراکتور و… رصد کنید چون حساس است.

با صدای بلندتر: گواردیولا، مورینیو و… هم این را می‌گویند. کمیته انضباطی این هفته برای ما حکم بسته، چه بگویم؟

2018490

* همین حکم مشکوک نیست؟
نمی‌دانم دیگر…

* صحبت شما به مذاق مربیان خوش نیامده. 
چرا؟ من پارسال این موقع به آقای ربیعی زنگ زدم و بابت برد مقابل مس کرمان به او تبریک گفتم. گفتم مرسی که جوانمردانه بازی کرده، به موقعش هم امسال زنگ می‌زنم و تبریک می‌گویم که جوانمردانه بازی کردی. چرا باید به دوستان بر بخورد؟ من که گفتم بیایید رصد کنید. مگر من گفتم شما از من دزدی کردی؟ بازهم می‌گویم بیایید رصد کنید.

* نگرانی بابت داوری؟
تیمی که رو به قهرمانی یا در رقابت بقاست، از هرچیزی نگران می‌شود. بابت راه رفتن خودش هم نگران می‌شود. من انقدر استرس دارم، خودم تیمم اطرافیانم و مردم خوزستان؛ ممکن است به هرچیزی شک کنم. دلیل نمی‌شود شک ما یقین باشد. اینکه من حرف بزنم و اتفاقات ناگوار برای تیمم رخ بدهد و جریمه شوم، خب حرف نمی‌زنم.

ما در کشور عدالت زندگی می‌کنیم، جمهوری اسلامی ایران. عدالت؛ من بدون اینکه محاکمه شوم ۲۰۰ میلیون جریمه شدم چون گفتم بیایید رصد کنید. نه توهین کردم و نه افترا زدم و نه اسم آوردم، نمی‌دانم.

* مشکل گلزنی فولاد در بازی قبلی به مشکل حفظ گل تبدیل شد. علت؟
من بازهم اعتقادم این است که فولاد برای کسب سهمیه آسیا بسته شد و به عقاید آقای منصوریان احترام می‌گذارم و بازیکنان ما بسیار شایسته و لایق هستند. اما از اول فصل اتفاقات ناگواری برای تیم افتاد و وارد بحران شد. شما وقتی پدر خانواده باشید و کسی شما را قبول نداشته باشد و بد و بیراه بگوید، بچه‌هایتان تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. بچه‌های فولاد تحت تاثیر قرار گرفتند و روح و روان تیم خراب بود. ما دکتر روانشناس آوردیم و به ما کمک می‌کند و از صبح تا پایان تمرین با من است. از ده روز پیش آمده و بچه‌ها به او ایمان دارند. فوتبالیست‌ها شیطنت دارند اما او را قبول کرده‌اند. در بازی قبلی استرس داشتیم و تمرکزمان برهم خورد. امیدوارم بدشانسی در بازی تراکتور به‌هم بخورد.

* همدلی پیشکسوتان و رسانه‌ها - دعوت از هواداران؟
ما در خوزستان وقتی مشکلی باشد متحد می‌شویم. الان شمال و جنوب و شرق و غرب خوزستان متحد شدند و اگر من هم بازی نداشتم برای بازی استقلال خوزستان می‌رفتم استادیوم. سال پیش هم وقتی استقلال خوزستان در موقعیت صعود به لیگ برتر بود من به استادیوم رفتم و آنها را نگاه کردم، با خودم همراه بردم و امیدوارم اگر الان انتقادی دارید بگذارید برای آخر فصل، اگر می‌خواهید سر کسی را ببرید بگذارید برای آخر فصل.

دیدگاه‌ها