کد خبر : 2019252 | 17 اردیبهشت 1403 ساعت 02:24 | 11.3K بازدید | 10 دیدگاه

به جدایی بازیکنانم در پایان هر فصل عادت دارم

حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!

مجتبی حسینی معتقد است که شرایط رسانه‌ای موجود نسبت به عملکرد بازیکنان جوان آلومینیوم اراک باعث می‌شود آنها تحت فشار قرار بگیرند.

حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک با توجه به نتایجی که در این فصل برابر مدعیان لیگ بیست و سوم گرفته، یکی از تیم‌های خاص لیگ برتر محسوب می‌شود و این موضوع باعث شده تا آنها با توجه بیشتری به عملکرد استعدادهای این تیم علی‌الخصوص مهدی لیموچی را زیر نظر بگیرند و در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ برتر، برخی از آنها به سراغ فرایند نقل و انتقالات رفته‌اند.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک در مورد وضعیت به وجود آمده برای بازیکنان تیمش گفت: من هر جا که بودم آخرش خیلی سراغ بازیکنان ما می‌آیند. این برای من چیز جدیدی نیست و مشکلی هم ندارم. اتفاقا خیلی هم خوشحال می‌شوم که بازیکنانی که با آنها کار کردیم، پیشرفت می‌کنند. آدمیزاد است و سرشتش بر این است که پیشرفت کند. من خیلی خوشحال هستم که هر سال و هر دوره اینگونه به جان تیم ما می‌افتدند. ایرادی هم ندارد و انشالله بازیکنان ما هر جا هستند موفق باشند.

حسینی درباره مهدی لیموچی بازیکن ملی پوش تیمش گفت: در مورد مهدی خیلی زیاد صحبت می‌شود. در تلویزیون هم درباره او صحبت می‌شود. اجازه بدهید یک بازیکن کارش را انجام دهد و خیلی روی او فشار می‌آورند. فوتبالیستی است که بسیار باشخصیت است و بچه خوبی است. آمده، کار کرده و جوهرش را هم داشته و پیشرفت کرده ولی اینکه همه درباره‌اش صحبت می‌کنند، کار درستی نیست. تمرکز او را به‌‎هم می‌زند. خدا را شکر هر جا بودیم، در ته فصل بازیکنانم گل نقل و انتقالات شدند. بچه‌ها پیشرفت کردند و این میزان صحبت هم فشار مضاعف است.

دیدگاه‌ها