کد خبر : 2019523 | 17 اردیبهشت 1403 ساعت 18:28 | 18.5K بازدید | 11 دیدگاه

سه گلزن برتر آبی‌ها، غایبان احتمالی:

جای خالی‌ بهترین گلزن استقلال مقابل ذوب‌آهن

هشت بازیکن استقلال سابقه گلزنی مقابل ذوب آهن را دارند.

جای خالی‌ بهترین گلزن استقلال مقابل ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در حالی امروز به مصاف ذوب آهن خواهد رفت که هشت بازیکن این تیم سابقه گلزنی مقابل ذوب آهن را در کارنامه خود دارند و در این مسابقه به دنبال افزایش تعداد گل‌های خود خواهند بود.

بیشترین گل را در بین بازیکنان حال حاضر استقلال کوین یامگا، مدافع مصدوم استقلال، به ثمر رسانده که به دلیل آسیب‌دیدگی از میادین دور خواهد بود، او 4 گل مقابل سبزپوشان اصفهانی به ثمر رسانده است.

دومین بازیکنی که بیشترین سهم را در بین بازیکنان استقلال دارد، آرمین سهرابیان گلزن بازی رفت استقلال است که در این مسابقه به احتمال زیاد روی نیمکت حضور خواهد داشت، او با پیراهن سایپا، گل‌گهر و استقلال مقابل ذوب آهن گلزنی کرده است.

2002801

امیرعلی صادقی، بازیکن جوان استقلال که فرصت حضور در ترکیب استقلال را نداشته است، با پیراهن سایپا دو بار تجربه گلزنی مقابل ذوب آهن را دارد، او هم مانند سهرابیان و یامگا به احتمال زیاد امروز در ترکیب آبی‌ها قرار نخواهد گرفت.

روزبه چشمی، مهرداد محمدی، پیمان بابایی، آرمان رمضانی و رضا میرزایی بازیکنان دیگری از استقلال هستند که با پیراهن تیم‌های مختلف لیگ مقابل ذوبی‌ها گلزنی کرد‌ه‌اند و تنها بازیکنی که در این جمع با پیراهن آبی‌ استقلال گلزنی کرده روزبه چشمی است، در این لیست بیشترین شانس گلزنی را مهرداد محمدی خواهد داشت.

این مسابقه ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و بازیکنان استقلال به دنبال درخشش در این مسابقه و کسب سه امتیاز خواهند بود.

دیدگاه‌ها