کد خبر : 2019568 | 17 اردیبهشت 1403 ساعت 20:41 | 5.8K بازدید | 7 دیدگاه

باید فکرهای دیگری برای تیمم کنم؛

عنایتی: این بی‌انگیزگی تیم ما جای تعجب دارد!

سرمربی پیکان پس از شکست برابر آلومینیوم از بی انگیزگی بازیکنانش انتقاد کرد.

عنایتی: این بی‌انگیزگی تیم ما جای تعجب دارد!

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی پس از شکست یک بر صفر پیکان برابر آلومینیوم اراک در نشست خبری حاضر شد و گفت: به تیم خوب آلومینیوم اراک بابت سه امتیازی که از تیم پیکان گرفتند، تبریک می‌گویم. بازی پرموقعیت نبود و دو تیم موقعیت چندانی به یکدیگر ندادند. فقط چند صحنه اتفاق افتاد. امروز بازی خوبی را شاهد نبودیم. مشخص بود که شاید روی اتفاقات گلی ردوبدل بشود و تیم اراک توانست روی ضربه کرنر خودش به گل برسد.

وی افزود: احساس من این است که ما مقداری در این بازی کم حوصله بودیم و تیمی نبودیم که بخواهیم با انگیزه بالا کار کنیم و شرایط جدولی‌مان را درست کنیم. نمی‌دانم این بی انگیزگی از چیست اما از این موضوع خیلی ناراحتم و احتمال دارد که از بازی بعدی فکرهای دیگری برای تیمم کنم، یعنی به بازیکنان جوانم اعتماد کنم و کار را با بازیکنان جوان ادامه بدهم. نمی‌توانم اینهمه بی انگیزگی را باور کنم، چون ما در این بازی احتیاج داشتیم که در خانه نتیجه بگیریم اما اتفاقاتی در زمین رخ داد که غافلگیر شدیم.

عنایتی در ادامه گفت: این باخت بر عهده من است. بازیکنان استراحت می‌کنند و برای کارهایی که پیش رویشان است، برنامه‌ریزی می‌کنند. از فردا باید با کادرفنی فکر کنیم که چه کارهایی انجام بدهیم تا شرایط تیم را بهتر کنیم و انگیزه را به تیم برگردانیم. فکر می‌کنم ما بیش از حد به خواسته‌های تیم رسیدگی کردیم و این باعث شده بچه‌ها بی انگیزه شوند. صحبت خاص دیگری نداریم و به تیم اراک تبریک می‌گویم. انشاالله برای بازی بعد آماده شویم.

1999317

عنایتی در پاسخ به اینکه آیا حضور دیناروند در ترکیب به دلیل بی انگیزگی گلر اول این تیم بوده، گفت: نه. نسبت به تمرین و شرایط بازیکنان تصمیم‌گیری می‌کنیم. دیناروند در جام حذفی هم نشان داد بازیکن باکیفیت و خوبی است‌. سعی می‌کنیم به بازیکنانی که انگیزه بیشتری دارند و می‌توانند بهتر کار کنند، فرصت بدهیم. این تصمیم ما بود و چیز خاصی نیست. محمد هم یکی از بهترین دروازه‌بان‌های حال حاضر کشور است ولی تصمیم گرفتیم دیناروند بازی کند.

سرمربی پیکان در واکنش به اینکه تیمش اختلاف امتیاز زیادی با منطقه سقوط ندارد، گفت: بله، تعجب من از همین است. در تیمی که شرایطش خیلی نرمال نیست، اینهمه بی انگیزگی جوی تعجب دارد. ما در هر بازی حدود ۷-۸ موقعیت داشتیم اما در این بازی اصلا موقعیتی روی دروازه اراک خلق نکردیم. البته موقعیت هم ندادیم و فقط روی ضربات ایستگاهی فرصت داشتند. شاید بتوانیم یک درصدی را هم روی بارندگی بگذاریم. زمین هم شرایط مساعدی نداشت ولی اینکه ما بی انگیزه بودیم، دیده می‌شد.

عنایتی درباره حساسیت بازی استقلال و پیکان گفت: بگذارید به آن بازی برسیم. نمی‌توانیم درباره آینده صحبت کنیم. انشاالله چه در تیم‌هایی که پایین جدول هستند و چه در تیم‌هایی که بالای جدول هستند، حق به حقدار برسد. انشاالله هر تیمی که بیشتر تلاش می‌کند، بتواند قهرمان لیگ شود.

دیدگاه‌ها