کد خبر : 2019607 | 17 اردیبهشت 1403 ساعت 22:29 | 15.9K بازدید | 23 دیدگاه

به دنبال ارتقای جایگاهمان در جدول هستیم؛

مطهری: تراکتور هوشمندانه و تاکتیکی بازی کرد

حمید مطهری می‌گوید تراکتور در نیمه دوم بازی با فولاد با تعویض‌هایش نبض بازی را در دست گرفت.

مطهری: تراکتور هوشمندانه و تاکتیکی بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: پیش از همه چیز این پیروزی را به هواداران و تک تک بازیکنان تبریک می‌گویم. امروز شاهد بازی تاکتیکی و هوشمندانه از سوی تراکتور بودیم و در خط دفاعی نیز با سازماندهی بالا هوشمندانه کار کردیم. ما روی ضربات ایستگاهی تمرین کرده بودیم و خدا را شکر شجاع خلیل‌زاده روی کار تیمی، به زیبایی از ضربه کرنر گل اول تیم را زد.

مطهری ادامه داد: ما روی انتقال‌های مثبت هم کار کرده بودیم و زمانی که فولاد به دنبال گل تساوی بود، توانستیم از طریق انتقال‌های مثبت به گل دوم دست یابیم. ما در نیمه دوم با تعویض‌هایمان نبض بازی را در دست گرفتیم و بازیکنان تعویضی با عملکرد خوبشان به تیم انرژی مضاعفی دادند.

مطهری با تاکید بر اینکه جایگاه واقعی فولاد اینجای جدول نیست، عنوان کرد: فولاد تیم خوب، با بازیکنان باکیفیت است. حریف قابل احترامی داشتیم و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص احتمال کسب سهمیه آسیا، توضیح داد: تلاش می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم و به دنبال ارتقای جایگاهمان در لیگ هستیم. همچنین جام حذفی نیز برای ما مهم است.

مربی تراکتور در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور در کادرفنی تیم ملی و آنالیز مسابقات لیگ، فکر می‌کند مشکل فولاد چیست، بیان کرد: من تمام بازیکنان لیگ ایران، حتی بازیکنان خارجی را هم زیر نظر داشتم و یکی از وظایفم، رصد کردن بازیکنان شایسته بود. نمی‌خواهم راجع به فولاد صحبت کنم. معتقدم فولاد باشگاه فوق العاده خوبی است که آکادمیک کار می‌کند.

دیدگاه‌ها