کد خبر : 2019619 | 17 اردیبهشت 1403 ساعت 23:15 | 66.2K بازدید | 50 دیدگاه

موضوع من و پرسپولیس حل می‌شود

صادقی: از هر نظر نفر سوم باشگاه استقلال هستم

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید دوست ندارد که مشکلاتش با پرسپولیس به جراید و روزنامه‌ها کشیده شود.

صادقی: از هر نظر نفر سوم باشگاه استقلال هستم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی این روزها پای ثابت بازی‌های استقلال شده و در مصاف با ذوب آهن نیز برد دراماتیک و تماشایی تیمش را در فضای خاص ورزشگاه آزادی از نزدیک تماشا کرد.

ویدئو: 332073

او پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم و یک قدم به قهرمانی نزدیک شدیم. امیدوارم در 4 هفته باقی‌مانده بچه‌ها تمرکز کافی را داشته باشند. 

او سپس با اشاره به خاطراتش اضافه کرد: این بازی را که دیدم یاد دوران آقای قلعه‌نویی و بازی خودم افتادم. تا آخر می‌جنگیدیم. لذت خیلی خوبی این بازی داشت. یک بازی خوب و تاکتیکی از جواد نکونام. مخصوصا نیمه دوم بازیکنان خیلی تلاش کردند و به هدف خودشان رسیدند. حالا نیمه اول را با اشتباهی که انجام شد، استقلال از دست داد ولی در نیمه دوم جبران شد.

خبرنگاران از امیرحسین صادقی درباره این پرسیدند که آیا پس از شکایت پرسپولیس به کمیته اخلاق رفته و او در شرایطی که ادبیاتش اصلا به مانند مصاحبه قبلی علیه درویش و پرسپولیس نبود، گفت: من در برنامه شب‌های فوتبالی هم گفتم که موضوع درون خانوادگی است و همانجا حل می‌شود و دوست ندارم به جراید کشیده شود. من به کمیته اخلاق رفتم. صحبت کردم ان‌شاءالله حل می‌شود.

صادقی درباره حضور همیشگی‌اش در بازی‌های استقلال هم مورد سوال قرار گرفت و البته پس از ابراز تعجب اضافه کرد: کنار تیم؟ عزیزم من نفر سوم این باشگاه هستم. هم از نظر تجربه، هم سابقه و هم سال حضور. اگر من قرار نباشد از تیمم حمایت کنم که... نه. بگذارید یک توضیح خدمتتان بدهم. من 6،7 سال است که از استقلال خداحافظی کرده‌ام و تمام این 7 سال کنار تیم بوده‌ام. تمام این 7 سال. در این مدت کسانی که تریبون نداشته‌اند و خیلی بزرگ‌تر از ما بوده‌اند، از استقلال حمایت نکردند و به فکر استقلال نبودند؛ حالا یا جایگاه و تریبون نداشته‌اند یا موارد دیگر.

صادقی در ادامه گفت: من تمام این 7 سال کنار تیمم بوده‌ام. همه هم شاهد هستند. وظیفه‌ام است به عنوان یک هوادار و سپس یک پیشکوست در کنار تیم باشم. اگر کمکی می‌توانم بکنم یا انرژی‌ای بدهم. اگر بازیکنان و هوادار از حضورم خوشحال می‌شوند صددرصد در تمرینات که هیچ، همه جا حاضر می‌شوم. 

او در پایان گفت: حق این مردم جام است. من از کیان باشگاهم دفاع می‌کنم. این مردم حق‌شان است که جام را بگیرند. 
صادقی در پایان در واکنش به این سوال که آیا قرار است در آکادمی باشگاه استقلال مشغول به کار شود، گفت: مگر الان آکادمی مدیر دارد؟ اما به عنوان یک استقلالی اگر به من وظیفه‌ای بدهند، به دیده منت قبول می‌کنم اما الان خبری ندارم.

دیدگاه‌ها