کد خبر : 2019630 | 17 اردیبهشت 1403 ساعت 16:45 | 142 بازدید | 0 دیدگاه

شماره یکی که حضورش خیال اراکی‌ها را راحت می‌کند!

گوهری آماده، باانگیزه و مستحکم برای جدال با پیکان

احمد گوهری پس از استراحت در بازی با فولاد خوزستان، دوباره به دروازه تیم آلومینیوم اراک برگشته است.

گوهری آماده، باانگیزه و مستحکم برای جدال با پیکان

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم لیگ بیست و سوم، امروز به مصاف پیکان خواهد رفت که یکی از نکات قابل توجه در ترکیب اراکی‌ها، بازگشت احمد گوهری شماره یک این تیم به چارچوب فلزی ایرالکو خواهد بود.
سنگربان 28 ساله آلومینیوم که حالا در این فصل توانسته فرم خوبی از خودش نشان دهد و در دو تقابل با پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی با واکنش‌های فوق العاده خود نامش را بر سر زبان‌ها انداخت، پس از استراحت در دیدار با فولاد، با نظر حسینی دوباره نگهبان دروازه این تیم خواهد بود.
گوهری در این فصل از لیگ در 22 بازی، 6 کلین شیت ثبت کرده و در این فصل برابر با پیام نیازمند و محمد ناصری، جایگاه خوبی در لیست دروازه‌بان‌های برتر فصل دارد. البته که خلیفه جانشین گوهری در بازی گذشته نیز عملکرد خوبی از خود به اجرا گذاشت تا اراکی‌ها خیالشان از بابت جانشین دروازه‌بان اصلی تیمشان راحت باشد اما عملکرد و فرم گوهری به گونه‌ای بوده که حضورش موجب قوت قلب هواداران این تیم خواهد بود. گوهری در این فصل از لیگ این 6 کلین‌شیت را برابر سپاهان، پرسپولیس، نساجی، گل گهر، شمس آذر و استقلال خوزستان ثبت کرده و اکنون این امید را دارد تا با بسته نگه داشتن دروازه خود برابر پیکان این آمارش را تقویت کند تا برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود، در یک فصل بیش از 6 کلین شیت ثبت کند.

دیدگاه‌ها