کد خبر : 2019695 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 09:17 | 39.5K بازدید | 39 دیدگاه

بلای جان در شکست پرسپولیس: ۳ ستاره نبودند

غیبت سه بازیکن تاثیرگذار نساجی مازندران در شکست این تیم مقابل پرسپولیس بی‌تاثیر نبود.

بلای جان در شکست پرسپولیس: ۳ ستاره نبودند

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال نساجی در حالی مسابقه هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل پرسپولیس را با نتیجه ۲ بر یک در ورزشگاه شهید وطنی واگذار کرد که محمود قائدرحمتی، سعید آقایی و سید محمداحسان حسینی را بنابر دلایل مختلف در فهرست نفرات خود نمی‌دید تا بدون این غایبان شاخص وارد بازی شود.

نساجی مازندران در هفته‌های گذشته با حضور این سه ستاره شرایط خوبی در خط دفاعی و خط میانی داشت، اما هر سه بازیکن نتوانستند دیروز در بازی حساس نساجی مقابل پرسپولیس حضور پیدا کند و در دسترس ساکت الهامی نبودند.

محمود قائدرحمتی که در دیدار دو هفته قبل مقابل سپاهان به دلیل آسیب دیدگی تعویض شده بود، روز گذشته دور از فهرست نفرات تیمش برابر پرسپولیس بود و نتوانست مثل جدال‌های قبلی برابر این تیم بدرخشد تا غیبت او در میانه میدان کاملا به چشم بیاید.

2019170

سعید آقایی هم که پس از پیوستن به مازندران کاملا متحول شده و فوق‌العاده کارکرده به علت چهار کارته شدن و محرومیت پس از ۹ مسابقه از فهرست و ترکیب خارج شد تا امیرمحمد هوشمند در پست غیر تخصصی به جای او در سمت چپ خط دفاعی به کار گرفته شود.

اما علاوه بر این دو بازیکن تاثیرگذار سید محمداحسان حسینی هم که طی روزهای اخیر با مصدومیت مواجه شده بود، تیمش را در سفر به قائمشهر همراهی نکرد و مقابل تیم سابق حضور نداشت تا نساجی با چالش بزرگی روبرو شده باشد و در نهایت هم نتواند به امتیاز خانگی برسد.

دیدگاه‌ها