کد خبر : 2019696 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 09:18 | 31.2K بازدید | 47 دیدگاه

مایکل اوون:

یونایتد باید همین الان تن‌هاخ را اخراج کند!

مایکل اوون، ستاره سابق فوتبال انگلیس، معتقد است که مدیران منچستر یونایتد باید هرچه زودتر برای اخراج اریک تن‌هاخ اقدام کنند.

یونایتد باید همین الان تن‌هاخ را اخراج کند!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس روبروی کریستال پالاس به میدان رفت و با دریافت چهار گل برابر این تیم شکست خورد تا نتیجه ضعیف دیگری را در این فصل کسب کرده باشد.

عملکرد شیاطین سرخ تا به اینجای فصل باعث شده بود که شایعات بسیاری درباره احتمال قطع همکاری این باشگاه با تن‌هاخ در پایان فصل به گوش برسد و حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق قطعی باشد و آنها به صورت جدی به این موضوع فکر کنند.

2019143

اوون پس از پایان این بازی در گفتگو با Premier League Productions اظهار داشت: «من از مدت‌ها قبل گفته بودم که تن‌هاخ گزینه خوبی برای این پست نیست. او نمی‌تواند، واقعا نمی‌تواند این تیم را در فصل آینده هدایت کند. این موضوع کاملا واضح و روشن است.

این تیم باید در فینال جام حذفی روبروی منچسترسیتی قرار بگیرد و مطمئنا سیتی آنها را له خواهد کرد. مدیران این باشگاه باید بالاخره این تصمیم را بگیرند و من فکر می‌کنم بهترین کار این است که تن‌هاخ را همین الان اخراج کنند. می‌توانند هدایت تیم را به صورت موقت به استیو مک‌کلارن بسپارند.»

دیدگاه‌ها