کد خبر : 2019727 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 11:59 | 13.4K بازدید | 19 دیدگاه

هشدار به ژاوی: با بارسای پپ مقایسه شوی می‌بازی

میشل، سرمربی خیرونا، صحبت‌های جالبی را درباره وضعیت بارسا مطرح کرده است.

هشدار به ژاوی: با بارسای پپ مقایسه شوی می‌بازی

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا این هفته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبروی بارسلونا به میدان رفت و توانست با ارائه یک بازی درخشان و تماشایی با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و به جایگاه دوم جدول رده‌بندی این مسابقات برگردد.

این باخت باعث شد که بارسا به رده سوم جدول رده‌بندی لالیگا سقوط کند که اتفاقی بسیار ناراحت کننده برای آنها بود و باعث شد که انتقادهایی از تصمیمات ژاوی و عملکرد بازیکنان این تیم مطرح شود. این در حالی است که این تیم در چند هفته اخیر عملکرد قابل قبولی در لیگ داشت.

2018288

میشل که با پیروزی برابر بارسا در دو بازی رفت و برگشت قدرتش را به رخ کشیده بود درباره شرایط این تیم گفت: «بارسا در کنار رئال مادرید بیشترین مالکیت توپ را داشته و بیشتر از هر تیم دیگری حمله کرده است. شما از ژاوی خوشتان بیاید یا نیاید اما آنها درست مثل تیم بزرگ بازی می‌کنند و هیچ تردیدی در این باره وجود ندارد.

این بارسلونا قابل ستایش است اما من به ژاوی گفتم که مهم نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد، تا زمانی که تیم تو با بارسای پپ گواردیولا مقایسه شود بازنده خواهی بود. باید بدانیم که آن تیم تکرار نشدنی است.»

دیدگاه‌ها