کد خبر : 2019782 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 14:50 | 16.7K بازدید | 19 دیدگاه

اسفندیار: رقیبی برای خودم نمی‌بینم!

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: موریس موتا پائز برای رسیدن به نتیجه دلخواه فدراسیون، بازیکنان و مردم انگیزه‌های فراوانی دارد.

اسفندیار: رقیبی برای خودم نمی‌بینم!

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم ملی والیبال ایران امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار ‌شد و امیرحسین اسفندیار در حاشیه این تمرین به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: مدت زیادی نیست که من به اردوی تیم ملی ملحق شده‌ام. بر اساس چیزی که از تمرینات تیم ملی متوجه شدم آقای پائز برای رسیدن به نتیجه دلخواه فدراسیون، بازیکنان و مردم انگیزه‌های فراوانی دارد. ایشان تمام توان خود را می‌گذارد و هر روز تمرینات جدیدی را ارائه می‌دهد تا در آماده‌ترین شکل ممکن به مسابقات لیگ ملت‌ها اعزام شویم. قطعاً بچه‌ها دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و به نوعی این کار نشدنی را انجام دهیم. اگر تیم به المپیک برود شرایط متفاوت خواهد شد و دوباره نگاه‌ها به سمت والیبال بیشتر می‌شود.

2018823

وی ادامه داد: قطعاً تمام توان خود را می‌گذاریم و امیدوارم که بتوانیم به المپیک صعود کنیم تا هم خواسته‌های فدراسیون برآورده شود و هم به چیزهایی که خودمان می‌خواهیم برسیم و در آخر اینکه مردم نیز از مار راضی باشند.

اسفندیار درباره ترافیک بالای پست قدرتی در تیم ملی افزود: من هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم. نظر سرمربی است که چه کسی بازی کند و چه کسی ذخیره باشد. قطعاً من تمام توان خودم را می‌گذارم تا به تیم ملی که همه سرباز آن هستیم کمک کنم. اگر همراه تیم باشم که تمام توان خود را می‌گذارم و اگر نباشم انرژی خود را به تیم می‌دهم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

دیدگاه‌ها