کد خبر : 2019788 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 15:03 | 33K بازدید | 32 دیدگاه

جوان‌های استقلال بحران را مدیریت کردند (عکس)

بازیکنان استقلال پس از درگیری حامدی‌فر نسبت به رفتار او گلایه کردند.

جوان‌های استقلال بحران را مدیریت کردند (عکس)

به گزارش ورزش سه، امید حامدی‌‌‌فر هافبک جوان استقلال در بازی با ذوب آهن حاشیه ساز شد و درگیری شدیدی در پایان مسابقه با مهرداد رضایی ایجاد کرد و جشن پیروزی این تیم را تحت تاثیر قرار داد.

بعد از اتفاق تلخی که در پایان مسابقه ایجاد شد و درگیری عجیب و دور از منطقی که حامدی‌فر ایجاد کرد مورد انتقاد بازیکنان استقلال قرار گرفت و او را سرزنش کردند و از صحنه درگیری دور کردند.

استقلال در شرایطی قرار دارد که به تک تک بازیکنان روی نیمکت برای ادامه لیگ نیاز دارد و رفتار زشت حامدی‌فر می‌تواند محرومیت این بازیکن را به همراه داشته باشد و این در شرایطی است که آبی‌ها با مصدومیت مهدی‌مهدی‌پور، محرومیت روزبه چشمی و صالح حردانی در بازی با فولاد از کمبود بازیکن رنج خواهد برد.

ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند پس از درگیری به شدت این بازیکن را سرزنش کردند و از صحنه درگیری دوری کردند، جلالی که خودش یکی از بازیکنان جوان تیم استقلال است در هفته‌های اخیر بدون حاشیه خاصی با تمرکز بالا در تمرینات حاضر می‌شود و عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمین داشته است و این تفاوت رفتار در کیفیت فنی و آمادگی ذهنی بازیکنان مشخص است.

هفته‌های پایانی لیگ نیاز به تمرکز بالا و دوری از حواشی دارد و بازیکن جوان استقلال تیم خود را در شرایطی قرار داد که در صورت گسترش پیدا کردن ابعاد درگیری و حضور بازیکنان بیشتری از ذوب آهن در آن نقطه از زمین می‌توانست حواشی بیشتری ایجاد کند و باعث محرومیت استقلالی‌ها شود و این رفتار برای تیمی که در آستانه کسب قهرمانی است عجیب و غیرقابل باور است.

2019304

البته امید حامدی‌فر بازیکنی جوان و با هوش هیجانی بالا است که تحت تاثیر اتفاقات بازی رفت و گستردگی آن در فضای مجازی تحت تاثیرقرار گرفته بود و باید با مدیریت صحیح و صحبت‌هایی که کادرفنی استقلال با این بازیکن انجام می‌دهد او را آماده ادامه لیگ کنند.

عکس: محمد فرهنگ

دیدگاه‌ها