کد خبر : 2019953 | 19 اردیبهشت 1403 ساعت 10:24 | 5.1K بازدید | 3 دیدگاه

توقع از تیم ما بالا رفته است؛

جعفری: کار بزرگی در این فصل کردیم

هافبک شمس‌آذر معتقد است تساوی مقابل گل‌گهر نتیجه خوبی برای آنها بود.

جعفری: کار بزرگی در این فصل کردیم

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره تساوی شمس‌آذر در دیدار اخیرش مقابل گل‌گهر عنوان کرد: همه تیم به اندازه کافی برای این بازی آماده بودیم. بازی خیلی سختی بود، اما ما موفق شدیم نتیجه قابل قبولی به دست بیاوریم. این بازی و عملکردی که در این فصل داشتیم، نشان داده که تیم ما توانایی رقابت با حریفان قدرتمند و پرمهره را دارد.

او ادامه داد: گل‌گهر در این بازی همه بازیکنان خود را در اختیار داشت و به نظرم نسبت به دیدارهای گذشته شکل متفاوتی ارائه کرد، اما تدابیر کادر فنی ما و آقای دقیقی و تلاش بازیکنان موجب شد تا در این بازی بیرون از خانه امتیاز بگیریم.

هافبک تکنیکی و سرعتی شمس‌آذر در خصوص دیدار آینده تیمش مقابل ملوان ابراز کرد: ما به همه بازی‌ها با جدیت و تمرکز زیاد نگاه می‌کنیم؛ امیدوارم که بازی خوبی را ارائه بدهیم و به دنبال کسب نتیجه هستیم تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم. با توجه به نتایج تیم، توقع از ما بالا رفته و باید تلاش کنیم تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

جعفری درباره عملکرد شمس‌آذر در این فصل عنوان کرد: ما با اعتماد به نفس و انگیزه بالا وارد هر بازی می‌شویم. عملکرد تیم تا الآن خوب بوده و به نظرم تا همین جا هم کار بزرگی کردیم. ضمنا جا دارد از حمایت‌های آقای زندی و همه تماشاگران‌مان که همیشه در کنار تیم هستند هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم چون در سال اول حضور در لیگ برتر فراتر از انتظار پشتیبانی کردند.

دیدگاه‌ها