کد خبر : 2020008 | 19 اردیبهشت 1403 ساعت 10:06 | 5.5K بازدید | 6 دیدگاه

وعده انریکه: فصل بعد قهرمان اروپا می‌شویم

لوییس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، امیدوار است که تیمش فصل آینده بتواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

وعده انریکه: فصل بعد قهرمان اروپا می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن سه شنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان دورتموند بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از سود به فینال این مسابقات بازمانده باشد.

پی اس جی در بازی رفت هم در زمین حریف با همین نتیجه شکست خورده بود اما امیدوار بود که بتواند در این دیدار این باخت را جبران کند و به یک قدمی فتح لیگ قهرمانان برسد اما شرایط به شکل دیگری برای آنها پیش رفت.

انریکه پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما در دیدار برابر دورتموند شایسته کسب پیروزی بودیم. ما 31 شوت به سمت دروازه آنها زدیم و شش بار هم ضربات‌مان به تیرک دروازه برخورد کرد اما هیچ کدام به گل تبدیل نشد و این واقعا باور نکردنی است.

2019663

فوتبال گاهی اوقات خیلی ناعادلانه است. امید به گل ما امشب بالای 3 بود در حالی که این آمار برای دورتموند حدود 0.7 بود اما موفق شدند دروازه ما را باز کنند و ما در این کار موفق نبودیم. این فوتبال است و ما نتیجه را قبول می‌کنیم. به دورتموند تبریک می‌گویم. آنها تیم بزرگی هستند.

بازی نزدیکی بود اما متاسفانه ما از فرصت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم و در نهایت شکست خوردیم. اگر صادقانه بگویم، ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم. من از نمایش تیمم راضی هستم. هواداران باور نکردنی بودند و بازیکنان نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند. امیدوارم که این تیم به یک دستاورد بزرگ برسد. بدون شک باید پیشرفت کنیم و اشتباهی که داشتیم را تصحیح کنیم. با این حال، از عملکرد بازیکنان راضی هستم. تنها چیزی که می‌توانم به خاطرش گلایه داشته باشم این است که ما شانس نداشتیم.

ماموریت ما در این پروژه این است که وضعیت را تغییر دهیم. باید دست به کاری متفاوت بزنیم و امیدوار هستم که فصل بعد بتوانیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنیم. فوتبال بازی عجیب و غیر عادلانه‌ای است. برای پیروزی در فوتبال شوت در چارچوب و زدن توپ به تیرک دروازه کافی نیست و باید بتوانیم دروازه حریف را باز کنیم.»

دیدگاه‌ها