کد خبر : 2020155 | 20 اردیبهشت 1403 ساعت 11:58 | 57.9K بازدید | 74 دیدگاه

نایب قهرمانی از تراکتور گرفته شد

شاگردان حمید مطهری در صورت کسب چهار پیروزی پیاپی در لیگ برتر هم به رتبه دوم نمی‌رسند.

نایب قهرمانی از تراکتور گرفته شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور پس از تغییر کادر فنی و حضور حمید مطهری در سه دیدار اخیرش موفق ظاهر شده و توانسته یک پیروزی در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن و یک تساوی در جدال با استقلال تهران داشته باشد و فولاد خوزستان را هم شکست بدهد، اما سرخ‌پوشان تبریزی با وجود این روند هم نمی‌توانند به رتبه دوم جدول لیگ برتر برسند.

شاگردان حمید مطهری جدا از رقابت‌های جام حذفی، چهار بازی دیگر در لیگ برتر مقابل گل‌گهر سیرجان، پیکان، ملوان انزلی و صنعت نفت آبادان دارند و حتی در صورت چهار برد متوالی هم برابر این تیم‌ها به رتبه دوم جدول نخواهند رسید.

تراکتور پیش از تغییر کادر فنی در چهار دیدار متوالی دو تساوی و دو شکست داشت که همین اتفاق موجب شد تا اختلاف امتیازی آنها با پرسپولیس زیاد شود و عملا شانس رسیدن به رتبه دوم جدول لیگ برتر را از دست بدهند.

2019930

تراکتور اختلاف 12 امتیازی با پرسپولیس دارد و در صورتی که چهار پیروزی متوالی در دیدارهای باقی‌مانده به دست بیاورد و در سمت مقابل سرخ پوشان پایتخت هم چهار شکست پیاپی داشته باشند هم رتبه دوم به شاگردان مطهری نخواهد رسید.

شکست در دو بازی رفت و برگشت این فصل مقابل پرسپولیس موجب شده تا تراکتور با وجود هم‌امتیاز شدن در پایان فصل با قرمزهای پایتخت، به رتبه دوم جدول نرسد و بهترین حالت برای شاگردان حمید مطهری در لیگ 23 رسیدن به رده سوم جدول است که البته فعلا اختلاف سه امتیازی با سپاهان دارند.

دیدگاه‌ها