کد خبر : 2020286 | 21 اردیبهشت 1403 ساعت 09:27 | 52.2K بازدید | 32 دیدگاه

کنایه مربی فینالیست: این یعنی فوتبال، نه سوپرلیگ

جان پیه‌رو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، از صعود دو تیم به فینال لیگ اروپا که در خارج از شهرهایشان هواداران نسبتا کمی دارند، خوشحال است.

کنایه مربی فینالیست: این یعنی فوتبال، نه سوپرلیگ

به گزارش "ورزش سه"، جان پیه‌رو گاسپرینی احساس می‌کند که رسیدن آتالانتا به فینال لیگ اروپا به طرفداران فوتبال یادآوری می‌کند که فوتبال بر اساس شایسته سالاری است و از این طریق به پروژه سوپرلیگ کنایه زد.

آتالانتا روز چهارشنبه 22 می در فینال لیگ اروپا به میزبانی دوبلین به مصاف بایرلورکوزن خواهد رفت. گاسپرینی در کنفرانس خبری خود گفت: "ما بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم، همیشه خوب بازی کردن آسان نیست و در برخی از آن بازی‌ها با مشکل مواجه می‌شویم، اما یک پیروزی خوب کسب کردیم. قبلاً گفتم مثلا دیروز، زمانی که یک شهر از ما حمایت می‌کند، بازیکنان آن انرژی و احساسات را کاملا احساس می‌کنند. این یک مسابقه خاص بود و بازیکنان هم آن را به بهترین شکل ممکن انجام دادند. فکر می‌کنم صعود به فینال یک موقعیت تاریخی خواهد بود و برای باشگاهی مانند ما واقعاً باورنکردنی است، این برای همه خوب است."

صعود به فینال؟

فوتبال یک شایسته سالاری است و این چیزی است که بازی را زیبا می‌کند، نه سوپرلیگ. این در DNA ماست، ما همه چیز لازم برای انجام یک بازی تهاجمی را داشتیم.

2020176

 مسیر آتالانتا تا فینال؟

هر بار که 5 گل دریافت می‌کردیم، به این فکر می‌کردم که به شیوه‌ای متفاوت بازی کنم. من و دستیارم، تولیو گریتی، سرسخت هستیم. در این فصل ما موفق شدیم عملکرد عالی داشته باشیم و همچنین به هویت خود ادامه دهیم.

اهداف آتالانتا تا پایان فصل؟

ما به‌خوبی می‌دانیم که هیچ چیز تمام نشده است، بازی‌های بزرگ زیادی برای انجام دادن داریم، اما لیگ اروپا مهم‌ترین آن‌هاست.

آتالانتا می‌تواند به رکورد شکست‌ناپذیری لورکوزن پایان دهد؟

ما دو سال پیش با لورکوزن آشنا شدیم. شاید فینال بین دو تیمی باشد که شبکه‌های تلویزیونی چندان از آن خوشحال نیستند (کنایه به سوپرلیگ که قرار است باشگاه‌های بزرگ با استفاده از آن حق پخش‌های تلویزیونی زیادی را دریافت کنند)، اما به بسیاری از تیم‌ها امید می‌دهد. یعنی بدون داشتن میلیون‌ها هوادار در خارج از شهر خود می‌توانید فوتبال خوبی بازی کنید. فوتبال دقیقا همان 14 هزار نفری است که امشب در برگامو دیدید.

دیدگاه‌ها