کد خبر : 2020321 | 21 اردیبهشت 1403 ساعت 14:06 | 61.2K بازدید | 74 دیدگاه

دوستی و استقلال و پرسپولیس برایم مهم نیستند؛

مسعود شجاعی: این حرف‌ها شبیه خاله بازی است!

مسعود شجاعی در مورد تاثیر دوستی‌اش با جواد نکونام در تقابل با پرسپولیس پاسخ خاصی ارائه کرد.

مسعود شجاعی: این حرف‌ها شبیه خاله بازی است!

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: در این چند هفته پیشرفت خوبی داشتیم اما نتایج به طوری نبوده که ما از آن رضایت داشته باشیم. به اندازه کافی امتیاز از دست دادیم و بازی‌هایی بوده که برنده بودیم اما شکست خوردیم.

او ادامه داد: ما همچنان کار می‌کنیم، بازی‌ها فشرده است و هر پنج روز بازی داریم. امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب داشته باشیم. پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم تیمی هستند که خوب فوتبال بازی می‌کنند. در شرایط آمادگی خوبی هستیم و فردا امیدوارم یک بازی جاندار را شاهد باشیم.

*بدون تماشاگر شدن بازی؟
بنابر شرایط امنیتی شورای تامین این اجازه را نمی‌دهد. از روز اول ما استادیوم‌ را اعلام کردیم و آنها قبول کردند. باید این را هم در نظر بگیریم که دستگردی درحال حاضر بهترین زمین ایران است. یک زمین خوب هم که درست کردند می‌خواهید از ما بگیرید؟ این تنها نکته مثبت است. همچنین باید بگویم وظیفه من است که به کنفرانس بیایم و هیچ منتی نیست. ما در ورزش یک خانواده هستیم.

ویدئو: 332368
2009622

*اهمیت بازی هوادار-پرسپولیس در قهرمانی لیگ و تاثیر دوستی او با جواد نکونام در این مسابقه!
من جسارت می‌کنم چون کلمه بهتری به نظرم نمی‌رسد، ولی این شبیه خاله بازی است اگر چنین فکری کنید! باز هم معذرت می‌خواهم و خیلی زشت است که این را می‌گویم. من برادرم در تیم ماشین‌سازی بود و زمانی که در تراکتور بودم لب خط با او دعوایم شد. دوست و نتایج استقلال و پرسپولیس اصلا برایم مهم نیست. نتایج تیم خودم برایم اهمیت دارد. من همه تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را از بازیکنانم بگیرم و مهمترین چیز برایم این است؛ حالا ممکن است باعث قهرمانی یا سقوط یک تیم شود. ما دو بازی پیش مقابل صنعت نفت بردیم، تیمی که دوستش دارم و فوتبالم را از آنجا شروع کردم. اگر قرار بود چیزی را لحاظ کنم باید برای صنعت نفت لحاظ می‌کردم، اما با قدرت رفتیم که برنده بازی شویم. فردا هم همین‌طور است و به دوستی و رفاقت هیچ ارتباطی ندارد. استقلال و پرسپولیس بزرگ هستند اما نتایجشان برایم مهم نیست و سعی می‌کنم بهترین عملکرد خودم را داشته باشم. همان‌طور که در بازی استقلال این را نشان دادیم.

*عملکرد خوب بازیکنان بالای ۳۰ سال در هوادار
باید ببینیم اول سال بعد در این فوتبال هستم و با تیم هوادار ادامه می‌دهم یا نه. من قراردادم تا پایان فصل است و نمی‌دانم چه تصمیمی خواهم گرفت. مطمئنا این اسامی که ذکر کردید (داریوش شجاعیان، بابک مرادی، امید سینک و...) همه بازیکنان خوبی هستند و رزومه نسبتا خوبی در تیم‌های قبلی‌شان دارند و من سعی می‌کنم بهترین را از آنها بگیرم اما نمی‌توانم در مورد آینده‌شان حرف بزنم چون تکلیف خودم را نمی‌دانم.

*پیشنهادات دیگر
قبلا به طور غیررسمی افتخار سرمربیگری تراکتور در ۱۰ بازی را داشتم و هوادار اولین تجربه رسمی من بود. من واقعا ممنون مدیرعامل تیم آقای رحیمی و قبل از او ممنون بازیکنان هستم که به من کمک می‌کنند. این صحبت‌ها و تعریف از تیم ما باعث و بانی‌اش بچه‌ها بودند. جا دارد از مالک باشگاه تشکر کنم. هیچ صحبتی با هیچ تیمی نکردم و در مورد هوادار هم نمی‌دانم. من همه تمرکزم را روی ۴ بازی لیگ و بازی‌های حذفی گذاشته‌ام و بعد از آن تصمیم می‌گیرم.

2018494

*غایبان هوادار.
ما فقط آقای میری را به علت محرومیت نداریم. بازی قبلی کارت زرد گرفت.

*مشکل در خط دفاعی و گل خوردن علی‌رغم بازی هجومی.
مسلما این ایراد من است و باید برطرفش کنیم. زمان خیلی کم است و ما یک جلسه تمرین مفید داریم. امیدوارم بهتر بشویم. با شما موافقم که این ایراد را داریم. دفاع از حمله شروع می‌شود و حمله از دفاع و اینطور نیست بگوییم فقط ضعف مدافعان است. باید این قضیه را درست کنیم. اگر این ایراد را نداشتیم نتایج‌مان بهتر بود.

*زمزمه‌های رفتن به تراکتور.
لطفی که همه طرفداران تراکتور به من داشته‌اند را قبلا هم گفته‌ام. من فکر می‌کنم با این شرایط باشگاه نمی‌خواهم ادامه دهم. آقای زنوزی مثل اینکه فقط مطالبات ما را برایشان سخت بود بدهند و آقای دژاگه که بنده خدا این‌همه راه آمد. الان تیم سرمربی دارد و حتما به تصمیمات‌شان فکر کردند. یک سال تمام من و آقای دژاگه مجانی بازی کردیم و مبلغ زیاد است. آن موقع نزدیک به ۲۰ میلیارد بود. آنجا من از جیب خودم یک‌سری چیزها می‌خریدم. بعدا مفصل صحبت خواهیم کرد.

2017265

*تمجید حسین فرکی از مسعود شجاعی و محرم نویدکیا.
حسین آقا به من محبت دارند. الان که گفتید رفتم به سال ۲۰۰۶. خیلی پدرانه و دلسوز نکات را به من گوشزد می‌کردند که بهتر بشوم. یک نیمکت می‌تواند اینجوری باشد و یکی هم نباشد. آقای نویدکیا هم شاهکار کردند و باید خسته نباشید گفت. وقتی به این سرعت تفکرش را در تیم پیاده کرد واقعا لذت بردم. امیدوارم موفق باشند. من هم چیزی که اصولی بود و علاقه داشتم سعی کردم اجرا کنم. حداقل زمانی که می‌توانید تفکرتان را جا بیندازید ۶ ماه است.

*ایده هجومی در بازی‌های بزرگ.
ایده من این است و شاید اشتباه باشد. اگر قرار باشد با توجه به هر بازی کارهایمان را عوض کنیم در فصل باید ۱۵ روش مختلف را استفاده کنیم. ما سعی می‌کنیم کارمان را به حریف دیکته کنیم و تیم‌های حریف تفکرشان را نسبت به ما تغییر بدهند.

*تغییر عبارت خاله بازی به بچه بازی!
این جمله خاله بازی اصلا قشنگ نبود و من باز هم عذرخواهی می‌کنم. از همه عذر می‌خواهم به خصوص خانم‌های عزیز. شاید کلمه بچه بازی بهتر باشد! ما را ببخشند. من اگر به کنفرانس نمی‌آیم حمل بر بی‌ادبی نباشد. می‌خواهم وقتی بیایم که حرفی برای گفتن داشته باشم. نمی‌خواهم حرف‌های تکراری بزنم که از دستم خسته شوید.

دیدگاه‌ها