کد خبر : 2020397 | 21 اردیبهشت 1403 ساعت 20:10 | 11K بازدید | 6 دیدگاه

اعتصاب ذوب‌آهن چند ساعته تمام شد!

تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن پس از اعتصاب روز گذشته بازیکنان این تیم تمرین امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ باحضور تمام بازیکنان و کادر فنی زیر نظر محمد ربیعی ازسر گرفته شد.

اعتصاب ذوب‌آهن چند ساعته تمام شد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، ذوب‌آهن مدت‌هاست با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و نتوانسته مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی را به موقع پرداخت کند‌ همین امر باعث شد شاگردان محمد ربیعی امروز به سیم آخر بزنند و حاضر به تمرین نشوند. بازیکنان ذوب آهن‌ در این فصل مسابقات لیگ برتر تا امروز که فقط 4 هفته به پایان لیگ مانده، نزدیک به 50 درصد داشته‌اند.
شرایط مالی باشگاه سبب شد تا بازیکنان ذوب‌آهن امروز دست به اعتصاب بزنند و تمرین نکنند، اما پس از صحبت‌هایی که میان کادر فنی و مدیریت باشگاه انجام شد و قول‌هایی که داده شده و همینطور حساسیت مسابقه‌ای که پیش روی ربیعی و شاگردانش است، تصمیم بر این شد که تمرینات تیم از سر گرفته شود.
در نوبت تمرینی عصر امروز بازیکنان ذوب آهن تمرینات خود را با نرم دوی و گرم کردن آغاز کردند و سپس به مرور تمرینات تاکتیکی پرداختند.
سبحان خاقانی و آرش قادری که دو مصدوم تیم هستند تمرینات خود را زیر نظر مربی متخصص ادامه دادند و مهرداد رضایی تنها مصدوم ذوب آهن در این تمرین حضور داشت.
سبزپوشان نصف جهان دوشنبه در چارچوب هفته ۲۴ رقابت‌های لیگ برتر میزبان پیکان خواهند بود.

دیدگاه‌ها