کد خبر : 2020413 | 21 اردیبهشت 1403 ساعت 22:11 | 12.9K بازدید | 15 دیدگاه

می‌توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم اما...

دقیقی: شمس‌آذر اتفاقی تاریخی را در لیگ برتر رقم زد

سرمربی شمس‌آذر از هواداران درخواست کرد در بازی با ملوان در استادیوم حاضر شوند تا بازیکنان این تیم با انگیزه بالاتری برای پیروزی تلاش کنند.

دقیقی: شمس‌آذر اتفاقی تاریخی را در لیگ برتر رقم زد

به گزارش ورزش سه، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان اظهار داشت: جا دارد روز دختر را به تمام دختران ایران زمین تبریک بگویم. خداوند متعال به من دو دختر داده و به صورت ویژه به آنها هم تبریک می‌گویم. انشالله کشور ما به سمتی برود که در همه عرصه‌ها حق برابر برای زن و مرد داشته باشیم و نگاه ویژه‌ای به توانمندی دختران و بانوان عزیزان در تمام عرصه‌ها شود.

ویدئو: 332380

وی افزود: دیروز سالروز تاریخی صعود شمس‌آذر قزوین با شکستن تمام رکوردها پس از دو سال فعالیت در لیگ یک بود و جا دارد از همه عزیزانی که سال گذشته کنار ما بودند، تشکر کنم، به خصوص تماشاگران عزیزی که واقعا کنار ما بودند و تبدیل تماشاگر به هوادار را ادا کردند و ما خوشحالیم که امروز یار دوازدهم واقعی داریم. هواداران از سال قبل کنار ما بودند و انشالله فردا هم بیشتر و قوی‌تر از قبل کنار ما باشند.

دقیقی در خصوص بازی با ملوان عنوان کرد: فردا یک بازی مهم برابر تیم بزرگ ملوان انزلی داریم که قدمت زیاد، بازیکنان باکیفیت و تماشاگران با شور و نشاطی دارد. با توجه به اینکه ما گیلانی‌های زیادی را در استان قزوین داریم که در شهرک‌های صنعتی و در عرصه‌های مختلف مشغول به کار هستند، من مطئنم که آنها برای حمایت از ملوان به ورزشگاه خواهند آمد و این وظیفه ما قزوینی‌ها را بیشتر از قبل می‌کند که انشالله با حضور پررنگ‌شان عامل موفقیت و دلگرمی ما در بازی فردا شوند.

او در ادامه گفت: تیم ملوان از لحاظ تاکتیکی یک تیم خیلی خوب است و جزو تیم‌هایی است که در نیم فصل واقعا تقویت شده و بازیکنان باکیفیتی گرفته است. شاید اگر دو تیم را نام ببریم که در نقل و انتقالات نیم فصل توانسته تیمش را با بازیکنان باکیفیت تقویت کند، تیم ملوان بندرانزلی یکی از آنهاست که بازیکنان قبلی خود را هم حفظ کرده است. اعتقاد دارم این تیم حتی می‌توانست جایگاهی بالاتر از جایگاه فعلی خود را هم به دست بیاورد.

دقیقی سپس به تمجید از تیمش پرداخت و گفت: ما هم یک تیم فوق‌العاده شایسته هستیم و بازیکنان بسیار توانمندی در اختیار داریم. هر روز پیشرفت را در بازیکنان می‌بینم. حتی وقتی که بازیکنان باکیفیت از تیم ما شدند، بازیکنان جایگزین به خوبی جای آنها را پر کردند و حتی از لحاظ تاکتیکی و فنی از آنها هم جلوتر قرار گرفتند. بازیکنان جوان‌مان هم که در نیم فصل اضافه شدند و تجربه آنچنانی نداشتند، مسیر خوبی را طی می‌کنند و انشالله در این چند بازی بتوانند به ما کمک کنند. به هر حال ما فردا تمام انرژی‌مان را خواهیم گذاشت که فردا امتیاز کامل را بگیریم، ولی این مهم محقق نخواهد شد، مگر با حمایت تماشاگر عزیزمان. از رسانه‌ها خواهش می‌کنم مردم را دعوت کنید. همیشه نقطه اتکای اصلی ما، مردم شریف قزوین بودند.

2011790

او تاکید کرد: انشالله فردا سعی می‌‌کنیم با حمایت این عزیزان سه امتیاز بازی را بگیریم. ما در حال حاضر در جدول واقعی و بدون توجه رایی که کمیته انضباطی داد و به نظرم نباید در این لیگ تاثیرگذار باشد، ششم جدول هستیم و اگر فردا ببریم در فاصله سه هفته به پایان فصل در جایگاه پنجم قرار می‌گیریم. فکر می‌کنم این اتفاق در تاریخ فوتبال کشور بی بدیل باشد که تیمی به لیگ برتر صعود کند و با کسر امتیاز بیاید و در فاصله سه هفته تا پایان فصل جایگاه پنجم را به دست بیاورد. البته من همچنان اعتقاد دارم تیم ما می‌توانست جایگاه بالاتری هم قرار بگیرد اما اتفاقات طول فصل و چالش‌های کمبود بازیکن و فروش بازیکن عاملی شد که در این جایگاه قرار بگیریم. با این حال باز هم خدا را شکر می‌کنم. فردا یک بازی خیلی مهم است و همه تیم باید تلاش کنند و همه یکدل و یک هدف سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی شمس‌آذر در واکنش به اینکه ممکن است تیم او با توجه به جایگاهش در جدول انگیزه لازم را برای بازی‌های آینده نداشته باشد، گفت: حضور مردم می‌تواند عامل اصلی انگیزه بازیکنان ما در بازی فردا باشد. اگر این عزیزان فردا از ما حمایت کنند و استادیوم را به سمتی ببرند که بیشتر سکوها در اختیار ما باشد، بچه‌ها باانگیزه‌تر از قبل کار می‌کنند و نتیجه خوبی خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها