کد خبر : 2020894 | 23 اردیبهشت 1403 ساعت 18:10 | 5.4K بازدید | 9 دیدگاه

صداقت: حالا حالاها جنگ پایین جدول ادامه دارد

مربی نساجی تاکید کرد به دنبال موفقیت در دیدار مقابل استقلال خوزستان هستند.

صداقت: حالا حالاها جنگ پایین جدول ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت در نشست خبری قبل از دیدار نساجی مازندران مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: با تیم خوب و باشخصیت استقلال خوزستان بازی داریم. هر کسی خط سیر و مسابقات این تیم را دنبال کند، به حرف من صحه می‌گذارد که اصلا جایگاه جدولی این تیم، بیانگر کیفیت فوتبالی و توانایی‌های فنی داخل زمین این تیم نیست.

او ادامه داد: استقلال خوزستان بازیکنان باکیفیت و کادر فنی توانمندی دارد که خیلی خوب می‌دانند چطور از داشته‌هایشان به بهترین نحو استفاده کنند ولی در مقابل هم ما تیم نساجی هستیم و این روزها کیفیت و شرایط خوبی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم فردا نقاط قوت استقلال خوزستان را کنترل کنیم و به نقاط ضعف آنها ضربه بزنیم و دست پر از زمین بیرون بیاییم.

مربی نساجی اضافه کرد: با توجه به اینکه تمام رقبای پایین جدول با قدرت کارشان را انجام می‌دهند و هیچ تیمی به راحتی پا پس نمی‌کشد و امتیاز از دست نمی‌دهد، فکر می‌کنم حالا حالاها این رقابت ادامه دارد. فردا هم یک مسابقه از چهار بازی باقی مانده را داریم.

2020068

صداقت در مورد جریمه 2 میلیاردی ویسی و حواشی به وجود آمده در دیدارهای پایانی فصل گفت: یک کاری کنید که ما دیگر 2 میلیارد جریمه نشویم!

او در خصوص شرایط تیم‌های پایین جدول ابراز کرد: تمرکزمان روی تیم خودمان است و درباره سایر تیم‌ها اظهار نظر نداریم ولی رقابت به شدت سنگین است.

مربی نساجی پیرامون غایبان این تیم در دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: مصدومان گذشته را داریم و حسین زامهران هم به دلیل محرومیت در کنارمان نیست.

دیدگاه‌ها