کد خبر : 2021599 | 27 اردیبهشت 1403 ساعت 02:57 | 14.6K بازدید | 5 دیدگاه

مصلح و علاقه‌ شدید به اجرای حرکت تکنیکی:

ا‌و می‌خواهد زیدان باشد! (ویدیو)

شایان مصلح در بازی با نساجی و پیکان علاقه خاصش به دریبل زیدانی را نشان داد!

ا‌و می‌خواهد زیدان باشد! (ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح مدافع چپ‌پای ذوب آهن در بازی با فولاد عملکرد خوبی داشت و توانست به همراه خط دفاعی این تیم دروازه سبزپوشان را بسته‌ نگه‌ دارد و سه امتیاز خانگی را کسب کنند.

در صحنه‌ای از بازی ذوب آهن و پیکان شایان مصلح با حرکتی تکنیکی خط هافبک خودروسازان را از جریان بازی خارج کرد و موقعیت خوبی برای خودش ایجاد کرد که استپ عجولانه او مانع گلزنی و خلق یکی از زیباترین گل‌های لیگ برتر شد!

مصلح یک‌ بار در بازی با نساجی اقدام به دریبل زیدانی کرد و این‌کار را در بازی با پیکان هم تکرار کرد تا نشان دهد در هفته‌های اخیر این حرکت تکنیکی را بارها مرور کرده و به یکی از شگردهای او در جریان مسابقه تبدیل شده است، مصلح در حالی که توسط هافبک‌های ذوب آهن محاصره شده بود با دریبل زیدانی از بین آنها عبور کرد و توپ را در اختیار دیگر بازیکنان ذوب آهن قرار داد و طی یک رفت و برگشت در موقعیتی فوق‌العاده صاحب توپ شد اما استارت بلند او باعث شد تا این موقعیت خوب از دست برود.

ویدئو: 332811

مصلح در این فصل در تمامی مسابقات ذوب آهن به میدان رفته و یکی از مهم‌ترین بازیکنان این تیم به حساب می‌آید و در طول فصل دو پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها