کد خبر : 2022543 | 31 اردیبهشت 1403 ساعت 04:47 | 5.8K بازدید | 7 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها فقط پاداش برد هوادار را نگرفته‌اند

برخلاف اخبار منتشره بازیکنان پرسپولیس در ماه‌های گذشته بعد از پیروزی‌های خود پاداش دریافت می‌کردند.

پرسپولیسی‌ها فقط پاداش برد هوادار را نگرفته‌اند

به گزارش ورزش سه، در برخی از ماه‌های بی پولی و تداوم مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفته می‌شد غیر از اینکه باشگاه در پرداخت درصدهای مربوط به قرارداد بازیکنان کند عمل کرده و بعضا مدت‌ها منفعل بوده، پاداش‌های مربوط به پیروزی‌های تیم را نیز به اعضای تیم پرداخت نمی‌کند.

با این وجود باشگاه پرسپولیس پاداش مربوط به پیروزی‌های این فصل را پرداخت کرده و تنها پاداش برد اخیر مقابل هوادار را به اعضای تیم نداده است.

نکته جالب اینجاست که مبلغ پاداش بازیکنان فصل گذشته 15 میلیون تومان و برای افراد کنار تیم 7 میلیون تومان بود که امسال این رقم به 20 و 10 میلیون تومان رسیده است.

در شرایطی که باشگاه بعضا در پرداختی‌های خود دیرعمل کرده اما همین پاداش‌ها بخصوص برای افراد کنار تیم کمک حال بوده و باعث شده مشکلات‌شان را تا حدودی با این دریافتی‌ها حل کنند.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس برای برخی از بازی‌های تعییین کننده و حساس این فصل مثل دربی برگشت، بازی برگشت مقابل سپاهان و دیدار جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک پاداش قابل توجهی تعیین کرده بود که با پیروز نشدن تیم در این مسابقات این پاداش‌های ویژه هم پرید و از دست بازیکنان و اعضای تیم رفت.

دیدگاه‌ها