کد خبر : 2023169 | 03 خرداد 1403 ساعت 07:40 | 23.7K بازدید | 54 دیدگاه

استقلال مقابل مرموزترین نساجی!

شاگردان ساکت الهامی در شرایطی ایده‌آل آماده مصاف با استقلال می‌شوند.

استقلال مقابل مرموزترین نساجی!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال نساجی بعد از شکست دادن استقلال خوزستان در سکوت خبری و با برگزاری تمرینات منظم آماده تقابل با صدرنشین لیگ می‌شوند تا با کسب پیروزی مقابل این تیم فرار بزرگی از قعر جدول داشته باشند.

بعد از پیروی بزرگی که بازیکنان نساجی مقابل استقلال خوزستان به دست آوردند حمایت کامل هوادارانشان را همراه خود دارند و با روحیه مناسب تمرینات خود را پشت سر گذاشتند و آماده دیدار هفته بیست و هشتم می‌شوند.

نساجی در سه هفته پایانی به ترتیب مقابل استقلال، هوادار و فولاد خوزستان بازی خواهد کرد و مقابل استقلال و فولاد در ورزشگاه وطنی بازی خواهد کرد که حمایت ویژه هوادارانشان را همراه خود خواهند داشت و این موضوع دلگرمی بیشتری به آنها می‌دهد.

2021801

شاگردان ساکت الهامی در شرایط روحی روانی خوبی قرار دارند و با توجه به اینکه بازیکنان خوبی در اختیار دارند و با حداکثر نفرات خود به مصاف استقلال می‌روند رقیب سرسختی برای آبی‌های پایتخت خواهند بود و با توجه به اینکه در آرامش کامل و بدون حواشی دوران حد فاصله بین بازی با استقلال خوزستان و استقلال تهران را پشت سرگذاشتند به تیمی مرموز و غیر قابل پیش‌بینی تبدیل شدند که آبی‌های تهران را سوپرایز خواهند کرد؛ استقلال مقابل مرموزترین نساجی!

شاگردان ساکت الهامی در شرایطی ایده‌آل آماده مصاف با استقلال می‌شوند.

2021796

دیدگاه‌ها