کد خبر : 2023265 | 03 خرداد 1403 ساعت 11:28 | 27K بازدید | 33 دیدگاه

سمیعی: ما حکم استیناف را قبول داریم

تصمیم استقلال: هاشمی‌نسب روی نیمکت می‌نشیند

سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که ملاک در ماجرای محرومیت مهدی هاشمی‌نسب حکم استیناف است.

تصمیم استقلال: هاشمی‌نسب روی نیمکت می‌نشیند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هاشمی‌نسب که قبل از بازی با فولاد خوزستان با محرومیت دو جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی مواجه شده بود، در این مسابقه روی نیمکت ننشست. با توجه به فرجام‌خواهی استقلال برای بخشش یک جلسه از مهدی هاشمی‌نسب، کمیته استیناف در این خصوص رای داد و ابتدا اعلام شد که این مربی می‌تواند مقابل نساجی روی نیمکت بنشیند.

با وجود اعلام رسمی حکم استیناف درباره هاشمی‌نسب اما مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در مصاحبه‌ای این حکم را رد و اعلام کرد که به‌خاطر برخی مسائل موجود در حکم انضباطی استقلال نمی‌تواند از هاشمی‌نسب روی نیمکت در بازی با نساجی استفاده کند.

این مسئله حالا با واکنش فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال مواجه شده است. سمیعی در حاشیه سالگرد مرحوم حجازی در این باره گفت: «در مکتب استقلال و با توجه به اصالت استقلال نیاز نیست به هر حاشیه‌ای پاسخ داده شود. ما در چارچوب قانون و هرجا که لازم باشد عملا پیگیر می‌شویم و از حقمان دفاع می‌کنیم. در پرونده هاشمی‌نسب هم تلاش حقوقی کردیم و حکم استیناف را گرفتیم. دوستان البته ادعاهای جدیدی مطرح کردند که متناسب با اخلاقیات نیست.»

او ادامه داد: «برخی دوستان رنگی عمل می‌کنند و آقای دادرس هم تحت تاثیر قرار گرفته است. ایشان آدم خیرخواهی هستند و پاسخگو هستند، اما وقتی برخی دیتاها را مطرح می‌کنند این موضوعات پیش می‌آید.»

سمیعی درباره اینکه هاشمی‌نسب می‌تواند مقابل نساجی روی نیمکت بنشیند یا خیر، افزود: «ملاک برای ما رایی است که در همان کمیته استیناف صادر شده و سایر موضوعات چندان اهمیتی ندارد.»

دیدگاه‌ها