کد خبر : 2023421 | 03 خرداد 1403 ساعت 23:25 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

آمار فوق‌العاده زوج هجومی، 16 گل و 7 پاس گل:

سهم ویژه دو بازیکن در فصل درخشان ملوان

رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی دو بازیکن گلزن ملوان آماده درخشش در بازی با مس‌رفسنجان خواهند بود.

سهم ویژه دو بازیکن در فصل درخشان ملوان

به گزارش "ورزش سه"، دو بازیکن هجومی ملوان در سه بازی باقی‌مانده لیگ برتر فرصت ویژه‌ای خواهند داشت تا تعداد گل‌های خودشان را به عدد برسانند و بهترین فصل فوتبالی خود را پشت سر بگذارند.

محمدرضا سلیمانی مهاجم تیم فوتبال ملوان در نیم فصل دوم عملکرد خیلی خوبی داشت و در بازی‌هایی که برای این تیم انجام داد توانست 6 گل به ثمر برساند و با دو گلی که در نیم فصل نخست به ثمر رسانده بود تعداد گل‌هایش را به عدد 8 برساند، این در حالی است که بهترین فصل فوتبالی این بازیکن به دوران حضور در سایپا برمی‌گردد که در یک فصل 6 گل به ثمر رسانده بود و بهترین عملکرد خود را با پیراهن ملوان داشته است.

2025566

رضا جعفری دیگر بازیکن هجومی ملوان هم شرایط مشابهی دارد، او در تمام فصول فوتبالی خودش بیش از دو گل به ثمر نرسانده است، او در این فصل در نیم فصل نخست 6 گل برای ملوان به ثمر رساند و در نیم فصل دوم هم دو گل دیگر به ثمر رساند تا تعداد گل‌هایش به عدد 8 برسد.

جعفری در بازی رفت مقابل مس‌رفسنجان دو پاس گل ارسال کرد و از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود و محمدرضا سلیمانی با یک گل و یک پاس گل در پیروزی چهار بر یک ملوان نقش ویژه ای داشت.

ملوان با زوج هجومی آماده‌ای که در اختیار دارد در بازی مقابل مس رفسنجان به دنبال پایان دادن به شکست‌ها و تساوی‌های متوالی خواهد بود.

دیدگاه‌ها