کد خبر : 2023552 | 04 خرداد 1403 ساعت 18:52 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

دلیل عذرخواهی رئیس آتالانتا از چفرین در دوبلین

آنتونیو پرکاسی، رئیس آتالانتا، دلیل عذرخواهی‌اش از الکساندر چفرین، رئیس یوفا، در جریان فینال لیگ اروپا را توضیح داد.

دلیل عذرخواهی رئیس آتالانتا از چفرین در دوبلین

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه‌شب، آتالانتا با شکست دادن بایر لورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو در فینال حماسی در دوبلین، برای اولین بار در تاریخ باشگاه به یک جام اروپایی دست پیدا کرد.

این پیروزی با هت‌تریک آدمولا لوکمن به ارمغان آمد. بازیکنی که همه را سورپرایز کرد اما پرکاسی معتقد است از کیفیت او آگاه بوده: «او آن شب کاری را که من در تمرین می‌بینم انجام داد، دیدن بازی او شما را دیوانه می‌کند.»

پرکاسی می‌گوید پس از پیروزی ارزشمند برابر لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به قهرمانی در لیگ اروپا باور پیدا کرده است: «پیروزی در آنفیلد، آن شب شگفت‌انگیز. به خودم گفتم «ببین از کجا به کجا رسیدیم. آن شب به خودم گفتم ما به قهرمانی اعتقاد نداشتیم اما از امشب باید به آن باور داشته باشیم.»

2025767

آتالانتا در آن شب در نمایشی عالی لیورپول را ۳-۰ شکست داد و سپس در مجموع به پیروزی ۳-۱ رسید و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

پرکاسی در آخر در مورد اینکه چرا در مصاحبه پس از بازی فینال از الکساندر چفرین عذرخواهی کرد، گفت: «چفرین در جایگاه نزدیک من نشسته بود و من به روش خودم بر سر بازیکنان فریاد می‌زدم. کمی خجالت می‌کشیدم و هر چند وقت یک بار هم به سمت او برمی‌گشتم و عذرخواهی می‌کردم. مجبور بودم این کار را انجام دهم، حتی اگر او صدای ما نشنیده بود. البته به نظرم او از حرکات من کاملا سرگرم شده بود.»

دیدگاه‌ها