کد خبر : 2023717 | 04 خرداد 1403 ساعت 23:49 | 7.1K بازدید | 3 دیدگاه

رم راضی از ده‌روسی: قرارداد سه ساله تمدید می‌شود

طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، رم آماده‌ست تا با دانیله ده‌روسی، سرمربی تیم، قرارداد سه ساله امضا کند. او در ژانویه پس از اخراج ژوزه مورینیو هدایت تیم را برعهده گرفت.

رم راضی از ده‌روسی: قرارداد سه ساله تمدید می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ده‌روسی که قبلاً به عنوان هافبک اسطوره باشگاه بود، پس از بازنشستگی فرانچسکو توتی، کاپیتانی تیم را برعهده گرفت. ده‌روسی در اواسط ژانویه پس از اخراج مورینیو به عنوان سرمربی به استادیوم المپیکو بازگشت و تیم را متحول کرد. آنها به نیمه نهایی لیگ اروپا و مقام ششم سری آ رسیدند و با توجه به قهرمانی آتالانتا در لیگ اروپا، جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده چمپیونزلیگ را به دست آوردند.

وقتی او به رم برگشت، فقط تا پایان فصل به عنوان سرمربی موقت قرارداد امضا کرد، اما به سرعت قلب هواداران و بازیکنان را به دست آورد. این عملکرد برای او کافی بود تا نه تنها یک قرارداد کوتاه مدت، بلکه قراردادی سه ساله دیگر در استادیوم المپیکو را به دست آورد. او در 25 بازی که هدایت رم را بر عهده داشت، 14 برد، 6 تساوی و 5 باخت در کارنامه‌اش ثبت کرد که عملکردی قابل قبول محسوب می‌شود. رم تحت هدایت او، سبکی هجومی‌تر و تهاجمی‌تر از دوران مورینیو را به نمایش گذاشت. او نشان داد که می‌تواند مربی باکیفیتی باشد و آینده روشنی در پیش دارد.

دیدگاه‌ها