کد خبر : 2023744 | 05 خرداد 1403 ساعت 00:28 | 29.8K بازدید | 5 دیدگاه

بیژن حیدری بیکار است درباره اخراج من حرف می‌زند؟

عصبانیت و خشم نوازی: هیچ چیز نگفتم

محمد نوازی، مربی استقلال، به شدت از اخراجش توسط بیژن حیدری عصبانی است.

عصبانیت و خشم نوازی: هیچ چیز نگفتم

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جنجالی بازی حساس نساجی و استقلال که با تساوی بدون گل به پایان رسید اخراج محمد نوازی، مربی استقلال بود. نوازی پس از بازی با عصبانیت خاصی در مورد این اتفاق صحبت کرد.

*چه شد که از داور کارت قرمز گرفتید؟
حیدری اینقدر حوصله دارد که درباره اخراج من صحبت می‌کند. من چه کار کردم که مرا اخراج کردی؟ اصلا هیچ اعتراضی هم نکردم. من حتی سمت کمک داور هم نرفتم بعد ایشان راجع به من مصاحبه می‌کند. اشتباهات خودش را یادش رفته است؟!

*بیژن حیدری می‌گوید با کمک داور صحبت کرده‌اید.
من هیچ چیزی نگفته‌ام. بیاید اعلام کند و رک بگوید چه گفته‌ام. من اصلا حرفی نزدم.

2026032

*اول یک کارت زرد گرفتید.
کمک داور اول صدایم کرد من اصلا چیزی نگفتم فقط یک اعتراض کردم روی پنالتی.

*روی صحنه‌هایی که اعتراض دارید کل نیمکت شما حمله می‌کند.
خب فوتبال همین است. جاهای دیگر اعتراض می‌کنند بلند نمی‌شوند؟ بروند مشکلات خودشان را پیدا کنند. با فساد مالی‌ای که به وجود آمده چه کسی برای کمیته داوران تصمیم می‌گیرد؟ آقای خسروی جزء کمیته داوران است و روی تیم ما اینگونه فشار می‌گذارد و مصاحبه می‌کند‌. بازی‌های دیگر را نگاه کنید ببینید چگونه پنالتی گرفته‌اند و اخراج نشده‌اند ولی متاسفانه پنالتی صددرصد تیم ما را نگرفتند.

*شما فساد را در فوتبال ایران دیده‌اید؟
من ندیدم ولی چیزی که اعلام کرده‌اند این است. پس چرا این ۳ نفر را کنار گذاشتند؟ بیایند توضیح بدهند و مردم بدانند. آقای بیژن حیدری اینقدر بیکار است که بیاید راجع به اخراج من صحبت کند؟ اشتباهات خودت را نمی‌بینی؟ بازی مس رفسنجان، بازی ملوان و آن اتفاقات چه بود؟

دیدگاه‌ها