کد خبر : 2024070 | 06 خرداد 1403 ساعت 08:57 | 23.7K بازدید | 16 دیدگاه

ناراحتی از ستاره اینتر: این همه پول نداریم!

مدیران اینتر از درخواست لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی، برای دریافت دستمزد هنگفت ناراحت و ناراضی هستند.

ناراحتی از ستاره اینتر: این همه پول نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، مارتینز یکی از دلایل اصلی موفقیت اینتر در چند فصل اخیر بوده و نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در رقابت‌های این فصل سری آ ایتالیا و همچنین صعود آنها به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته ایفا کرده است.

قرارداد این بازیکن دو سال دیگر به پایان می‌رسد و مدیران این باشگاه مدتی است که مذاکرات را برای امضای قرارداد جدید و افزایش دستمزد او آغاز کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که شرایط چندان خوب پیش نمی‌رود و مشکلاتی بر سر راه امضای قرارداد جدید وجود دارد.

2024667

آلخاندرو کامانو، مدیر برنامه او، روز پنجشنبه مدعی شد که دستمزد موکلش باید به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند تا او با امضای قرارداد جدید موافقت کند و روزنامه توتو اسپورت خبر داده است که مدیران این باشگاه به هیچ وجه از مطرح شدن این اظهارات و همچنین توقع بالای این ستاره آرژانتینی برای دریافت این دستمزد هنگفت راضی نیستند.

پیشنهاد فعلی اینتر به مارتینز برای امضای قرارداد جدید دریافت دستمزد سالانه هشت میلیون یورویی است اما او به دنبال این است که دستمزدش را به ۱۰ میلیون یورو در سال افزایش دهد و شاید اینتر توانایی پرداخت این مبلغ را نداشته باشد و همین مذاکرات برای امضای قرارداد جدید را پیچیده کرده است.

دیدگاه‌ها