کد خبر : 2024110 | 06 خرداد 1403 ساعت 12:26 | 53.4K بازدید | 51 دیدگاه

اورونوف را می‌گیرند، اوسمار نقشه عوض کرد (عکس)

اوستون اورونوف روز درخشانی مقابل استقلال خوزستان پشت سر نگذاشت.

اورونوف را می‌گیرند، اوسمار نقشه عوض کرد (عکس)

با گزارش "ورزش سه"، با اینکه اوستون اورونوف گل چهارم و سرنوشت‌ساز تیمش مقابل استقلال خوزستان را به ثمر رساند اما در بیشتر دقایق بازی یک عنصر محو شده در جریان مسابقه بود.

اورونوف دوباره در پست وینگر چپ به میدان رفت و سعی داشت طی همکاری با عبدالکریم حسن از کانال‌های کناری فضایی برای نزدیک شدن به دروزاه حریف پیدا کند. او همچنین در کارهای ترکیبی با ترابی و عالیشاه شرکت می‌کرد و قصد داشت با پاس آخر منجر به موقعیت ایجاد کند یا خودش به سمت دروازه حریف شوت بزند که در هر دو حالت ناموفق بود و در نهایت یکی دو ارسال خوب داشت که آن هم از دقیقه 70 به بعد اتفاق افتاد.

نکته جالب اینکه اوسمار که هیچ وقت سراغ این بازیکن نمی‌رفت و اجازه می‌داد در کمال آزادی نبوغش را به نمایش بگذارد و گره‌ها را یکی یکی باز کند در لحظاتی از بازی سراغ او رفت و دنبال نقشه‌ای برای برون رفت وینگر خلاقش از وضعیتی که گرفتارش شده بود، کشید که تا حدودی موثر بود.

این چهارمین مسابقه‌ای بود که اورونوف کاملا مهار شده بود و کاری از پیش نمی‌برد. قبل از این او در مصاف با هوادار، استقلال و سپاهان هم نتوانسته بود نقشی مثبت در حملات و موقعیت‌های تیمش ایفا کند و شاید مشخص بود که حریفان با آنالیز دقیق روی این بازیکن، توانمندی‌هایش را خاموش کنند.

دیدگاه‌ها