کد خبر : 2024132 | 06 خرداد 1403 ساعت 13:20 | 27.5K بازدید | 21 دیدگاه

مربی اخراجی در فکر لیگ برتر: انگلیسی یاد می‌گیرم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، فاش کرد که در حال یادگیری زبان انگلیسی است و احتمالا رویای مربیگری در لیگ برتر انگلیس را در سر دارد.

مربی اخراجی در فکر لیگ برتر: انگلیسی یاد می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، پیولی تا تابستان ۲۰۲۵ با باشگاه میلان قرارداد داشت اما نتایجی که میلان در این فصل کسب کرد مورد قبول مدیران باشگاه نبود و آنها تصمیم گرفتند که به همکاری با این مربی پایان دهند و هفته گذشته اعلام کردند که او از فصل بعد روی نیمکت هندی حضور نخواهد داشت.

او شب گذشته برای آخرین بار در جریان بازی میلان برابر سالرنیتانا که با تساوی ۳-۳ به پایان رسید روی نیمکت این تیم نشست و حالا آماده است تا دوران جدیدی را در زندگی حرفه‌ای خود در عرصه مربیگری آغاز کند که به نظر می‌رسد خارج از مرزهای ایتالیا ادامه پیدا خواهد کرد.

2026517

پیولی در درباره تصمیمش برای آینده اظهار داشت: «من به لطف هواداران میلان احساساتی را تجربه کردم که شاید در زندگی حرفه‌ای هر مربی پیش نیاید. آنها قلب مرا سرشار از قدرشناسی و لذت کردند. به کاری که در کنار هم انجام دادیم افتخار می‌کنم و از اینکه تا ابد در کتاب تاریخ چنین باشگاه بزرگی قرار خواهم داشت خوشحالم.

در حال حاضر مشغول یادگیری زبان انگلیسی هستم و فکر کردم که شاید الان وقتش باشد. باید ببینیم که در طول ۱۰ تا ۱۵ روز آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما در حال حاضر هیچ فشاری برای تصمیم‌گیری روی خودم نمی‌گذارم و منتظر روشن شدن شرایط هستم.»

دیدگاه‌ها