کد خبر : 2024206 | 06 خرداد 1403 ساعت 18:09 | 56.7K بازدید | 196 دیدگاه

اعضای تیم آنها به رختکن داوران رفتند؟

سوال جنجالی از نکونام با اتهام به پرسپولیس!

جواد نکونام انگار منتظر سوالی با این مضمون بود تا صحبت‌های خود را در مورد دیدار قبلی پرسپولیس به زبان بیاورد.

سوال جنجالی از نکونام با اتهام به پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز تیم استقلال در حالی برگزار شد که خبرنگاران فرصت صحبت با جواد نکونام، سرمربی این تیم، را به دست آوردند و سوالات خود را از او پرسیدند. در این بین سوال یکی از خبرنگاران توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده، جایی که او در مورد دیدار پرسپولیس - استقلال خوزستان سوال می‌پرسد.

2026787

او از جواد نکونام پرسید: «امروز آقای پورموسوی را هم دعوت کردند کمیته اخلاق، ظاهرا اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد. شما و مربیانی که با پرسپولیس بازی کردند را احضار می‌کنند...».

2026791

سرمربی استقلال هم که از این سوال خرسند به نظر می‌رسید، گفت: «ولی مدیران آنها که هرچه می‌گوید اتفاقی نمی‌افتد و آن یک نفرشان که نمیدانم سمتش در باشگاه چیست، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. من حرف‌هایی که زدم را باز تکرار میکنم که حرف‌های فوتبالی است و مربوط به داوری بوده و اتفاقاتی است که صادقانه رخ داده. چیزهای دیگر از بازی‌های دیگر هم بوده که اگر بروم زودتر صحبت کنم شاید در دو بازی دیگر حداقل مطمئن باشم نتیجه بازی در زمین رخ می‌دهد.»

2026790

سوال بعدی هم مضمون اتهامی نیز نسبت به پرسپولیس داشت و نظر جواد نکونام را پیرامون یک شایعه جویا می‌شد: «شایعه هم شده بود بین دو نیمه استقلال خوزستان برخی افراد را نزدیک رختکن داوران دیده بودند...»

2026788

نکونام در پاسخ عنوان کرد: «من هم مثل شما شنیدم و خودم ندیدم ولی وای به حال فوتبالمان اگر این اتفاق افتاده باشد. یکی داور را تهدید کرده باشد و یک سری بیایند از بیرون بگویند داور را تهدید کردند و رفتند در رختکن داوران. واقعا فوتبالمان زمین خاکی می‌شود و باید چمن‌ها را جمع کنیم که فوتبال به این صورت برگزار شود. علاوه بر کارهایی که قبلا میکردند این دو مورد را هم اضافه کردند تا ثابت شود اتفاقاتی که در فوتبال ایران می‌افتد هیچ جا نیست.»

2026789

بعد از این جمله جواد نکونام جمع خبرنگاران را ترک کرد و به مصاحبه خود خاتمه داد.

دیدگاه‌ها