کد خبر : 2024238 | 06 خرداد 1403 ساعت 20:54 | 17.8K بازدید | 5 دیدگاه

بعد از بهترین بازیکن فصل لیگ برتر؛

جایزه جدید فصل درخشان ستاره سیتی

فیل فودن به عنوان بهترین بازیکن فصل 24-2023 منچسترسیتی انتخاب شد.

جایزه جدید فصل درخشان ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، هزاران نفر از هواداران در یک نظرسنجی شرکت کردند و بر همین اساس فیل فودن جلوتر از رودریگو و ارلینگ هالند به عنوان بهترین بازیکن فصل 24-2023 منچسترسیتی انتخاب شد.

بر اساس اعلام باشگاه منچسترسیتی، این بازیکن انگلیسی قرار شد در رژه افتخار تیمش تیم جایزه را دریافت کند.

این جدیدترین جایزه فودن پس از یک فصل درخشان است و او به تازگی جایزه بازیکن فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس را دریافت کرده بود.

این ملی پوش انگلیسی بهترین دوره در دوران حرفه‌ای خود را تاکنون تجربه کرده و نقش مهمی ایفا کرده تا ششمین قهرمانی خود در لیگ برتر را کسب کند. او همچنین برای اولین افتخار قهرمانی جام باشگاه‌های جهان و سوپرجام یوفا را تجربه کرده است.

2026801

فودن این فصل در مجموع 53 بازی برای سیتی انجام داد و 27 بار در تمام مسابقات گلزنی کرد. 19 گل او در لیگ برتر، از جمله هت‌تریک مقابل برنتفورد و استون ویلا، در کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی سیتی تعیین کننده بود.

او در هر دو دربی منچستر در لیگ عملکرد خوبی داشت و همچنین در آخرین بازی فصل مقابل وستهام دو گل زد تا نقش مهمی در کسب عنوان قهرمانی تیمش داشته باشد.

این اولین بار است که او جایزه بهترین بازیکن فصل سیتی را به دست می‌آورد و فصل گذشته این ارلینگ هالند بود که جایزه را به دست آورد.

کوین دی‌‌بروینه پیش از این چهار بار این جایزه را به دست آورد و به غیر از او ریچارد دان، مدافع سابق باشگاه، چهار بار جایزه را کسب کرده بود.

دیدگاه‌ها