کد خبر : 2024301 | 07 خرداد 1403 ساعت 00:35 | 32.2K بازدید | 64 دیدگاه

بلیت‌فروشی استقلال- گل‌گهر ادامه دارد

درخواست نکونام هنوز محقق نشده است!

هواداران استقلال هنوز بلیت‌های به فروش گذاشته شده بازی با گل‌گهر را به صورت کامل خریداری نکرده‌اند.

درخواست نکونام هنوز محقق نشده است!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان می‌رود که به حمایت هواداران خود نیاز مبرمی دارد. آبی‌پوشان چند روز قبل صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر را از دست دادند اما همچنان از کسب جام قهرمانی ناامید نیستند و برای تحقق آن تلاش می‌کنند.

یکی از خواسته‌های مهم جواد نکونام سرمربی استقلال پر شدن ورزشگاه آزادی در روز سه‌شنبه است. نکونام در مصاحبه اخیر خود از هواداران خواسته بود که ورزشگاه آزادی را پر کنند و به حمایت از تیم بپردازند. سرمربی استقلال گفت: «دوست دارم هواداران شال به همراه و لباس آبی بر تن داشته باشند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و در ورزشگاه پر از تماشاگر بتوانیم در این بازی برنده شویم. تمام تمرکزمان را برای این بازی می‌گذاریم و نهایتاً ما بتوانیم آخر فصل را خوب تمام کنیم.»

این در حالی است که با مراجعه به سایت بلیت‌فروشی دیدار استقلال و گل‌گهر متوجه می‌شویم که هنوز سکوهای زیادی از ورزشگاه آزادی خالی مانده است. با اینکه طبقه دوم جایگاه و همچنین بخش‌های زیادی از ورزشگاه بلیت‌هایش فروخته شده اما هنوز بلیت‌های زیادی از طبقه دوم و پشت دروازه‌ها خالی مانده است.

هواداران استقلال در صورتی که بخواهند خواسته سرمربی خود را محقق کنند همچنان برای خرید بلیت فرصت دارند. اتفاقی که باعث می‌شود روز سه‌شنبه ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر باشد و آبی‌ها با آرامش بیشتری به مصاف گل‌گهر بروند.

دیدگاه‌ها