کد خبر : 2024345 | 07 خرداد 1403 ساعت 09:57 | 43.1K بازدید | 12 دیدگاه

در آستانه سقوط از اتوبوس: نجات جان گریلیش! (عکس)

جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، در جریان رژه قهرمانی این تیم نزدیک بود دو بار از روی اتوبوس سقوط کند.

در آستانه سقوط از اتوبوس: نجات جان گریلیش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز گذشته رژه باشکوهی را در شهر منچستر و با حضور هوادارانش برگزار کرد تا قهرمانی‌اش در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس را جشن بگیرد. هرچند آنها نتوانستند در دیدار برابر منچستریونایتد از عنوان قهرمانی دفاع کنند اما جشن باشکوهی برگزار کردند.

این تیم در این فصل رکوردی جاودانه را به نام خودش به ثبت رساند و به اولین تیمی تبدیل شد که توانسته است در چهار دوره متوالی از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس جام قهرمانی را با خودش به خانه ببرد، رکوردی که شاید تا مدتی طولانی برای هر رقیب دیگری دست نیافتنی بماند.

گریلیش هم در این مراسم حضور داشت و اتفاق عجیبی که برای او افتاد توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این بازیکن که مشغول خوشحالی با ایستادن نزدیک به لبه اتوبوس روباز بود، دو بار نزدیک بود با حرکت کردن ناگهانی اتوبوس به پایین سقوط کند اما روبن دیاز و جرمی دوکو مانع از این اتفاق شدند تا حادثه ناگواری رخ ندهد.

2026995

رسانه‌های انگلیسی پیش از این مدعی شده بودند که پپ گواردیولا با جدایی این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی موافقت کرده و این احتمال وجود دارد که او پیش از آغاز فصل آینده سیتی را به مقصد باشگاهی دیگر ترک کند.

دیدگاه‌ها