کد خبر : 2024451 | 08 خرداد 1403 ساعت 05:28 | 5.9K بازدید | 16 دیدگاه

اخباری و ماموریت ویژه برای اعاده حیثیت!

محمدرضا اخباری با انگیزه‌های خاصی این بار در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال حاضر خواهد شد.

اخباری و ماموریت ویژه برای اعاده حیثیت!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری، گلر باتجربه گل‌گهر سیرجان، در ابتدای فصل مورد توجه استقلال قرار گرفت، اما در نهایت تصمیم گرفت تا بعد از ترک کردن تراکتور به جمع بازیکنان گل‌گهر بپیوندد و در این فصل عملکرد خوبی با پیراهن این تیم داشت و با 11 کلین‌شیت چهارمین گلر فصل مسابقات لیگ برتر بوده است.

این بازیکن باتجربه با توجه به اینکه در بازی فردا ورزشگاه آزادی شرایط جوی خاصی دارد و هواداران استقلال با حضور در ورزشگاه آزادی شرایط را برای پیروزی تیمشان هموارتر می‌کنند و فشار زیادی به تیم رقیب وارد خواهند کرد تجربه اخباری و حضور در چنین میدان‌هایی به درد گل‌گهر خواهد خورد و مارینوس می‌تواند با خیال راحت دروازه ‌تیمش را به محمدرضا اخباری بسپارد.

اخباری در ابتدای فصل پیشنهاد جدی از استقلال داشت و همین موضوع می‌تواند عامل مهمی برای انگیزه بالاتر این بازیکن شود و او برای اثبات توانایی‌ها و شایستگی‌هایش با تمام قوا و تمرکز مقابل استقلال به میدان برود.

2027127

اخباری در بازی رفت مقابل استقلال نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد، در بازی رفت سال گذشته با پیراهن تراکتور مقابل استقلال کلین‌شیت کرد، اما در بازی برگشت تجربه تلخی داشت و در شکست هفت بر یک این تیم مقابل آبی‌ها در میدان حضور داشت و حالا علاوه بر انگیزه‌ای که برای اثبات توانایی‌های خود دارد سعی ‌‌می‌کند تا شکست سنگین فصل گذشته در ورزشگاه آزادی را عملکردی متفاوت از خاطره‌ها پاک کند و تجربه متفاوتی در ورزشگاه آزادی داشته باشد.

او در این فصل 26 بازی برای گل‌گهر انجام داده است و در این مسابقات توانسته 11 کلین شیت هم انجام دهد و یک کلین‌شیت با علیرضا بیرانوند فاصله خواهد داشت.

دیدگاه‌ها