کد خبر : 2024491 | 07 خرداد 1403 ساعت 20:22 | 30.7K بازدید | 5 دیدگاه

تایید ستاره هلند: یورو را از دست دادم

مارتن ده‌رون، هافبک آتالانتا، اعلام کرد به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در یورو 2024 شرکت کند.

تایید ستاره هلند: یورو را از دست دادم

به گزارش "ورزش سه"، مارتن ده‌رون، هافبک آتالانتا به صورت رسمی اعلام کرد که برای مسابقات قهرمانی اروپا (یورو 2024) به تیم ملی هلند نخواهد پیوست.

این هافبک دفاعی نقش مهمی در این فصل از رقابت‌های آتالانتا داشت و در جریان باخت فینال کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس مصدوم شد.

علی‌رغم غیبت ده‌رون، آتالانتا در فینال لیگ اروپا با هت تریک آدمولا لوکمن، تیم بدون شکست بایرلورکوزن را با نتیجه 3-0 شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

ده‌رون در ایکس (توییتر سابق) نوشت: "نمی‌توانم تصور کنم هفته‌ای در زندگی یا شغلم داشته‌ام که فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. کوپا ایتالیا را از دست دادم، نتوانستم در فینال لیگ اروپا بازی کنم، قهرمان لیگ اروپا شدیم.

در آخرین خبر خوشحال کننده، با وجود اینکه زمان زیادی را با کادر پزشکی گذراندم، معلوم شد که نمی‌توانم در یورو بازی کنم. من از پس آن بر خواهم آمد، تیم و دوستانم را به عنوان یک هوادار تماشا خواهم کرد، اما در حال حاضر وضعیت بسیار سختی دارم."

2027199

هلند در دو دیدار دوستانه به مصاف کانادا و ایسلند خواهد رفت و سپس توجه خود را به گروه D مسابقات قهرمانی اروپا معطوف خواهد کرد. صعود گروه D برای هلند کار آسانی نخواهد بود، به خصوص با توجه به اینکه آن‌ها با فرانسه لهستان و اتریش روبرو خواهند شد.

دیدگاه‌ها