کد خبر : 2024513 | 08 خرداد 1403 ساعت 07:50 | 21.8K بازدید | 13 دیدگاه

گلزن‌ جوان با سوپرگل آماده دیدار با استقلال!

ستاره جوان تیم گل‌گهر آماده حضور مقابل استقلال است و با گلزنی مقابل آلومینیوم روحیه بالایی دارد.

گلزن‌ جوان با سوپرگل آماده دیدار با استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، سعید سحرخیزان ستاره جوان و گلزن گل‌گهر سیرجان در بازی با استقلال انگیزه‌های زیادی برای گلزنی مقابل این تیم دارد و تلاش می‌کند تا اولین گل رسمی خودش را مقابل آبی‌ها به ثمر برساند.

او در بازی پیش‌فصل مسابقات لیگ با پیراهن هوادار و گل‌گهر مقابل استقلال گلزنی کرد و به واسطه درخششی که در اواخر لیگ گذشته و بازی‌ دوستانه مقابل استقلال داشت مورد توجه آبی‌ها قرار گرفت اما تصمیم گرفت که فوتبال خود را در سیرجان ادامه دهد و در این تیم عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و به بازیکن مورد اعتماد مارینوس تبدیل شد.

سحرخیزان در این فصل 8 گل برای گل‌گهر به ثمر رساند اما در مقابل تیم‌های مدعی و چهار تیم بالای جدول هنوز موفق به گلزنی نشده و مقابل استقلال می‌تواند طلسم ناکامی‌اش را بشکند.

2012489

این بازیکن هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک گل‌زبیایی به ثمر رساند و با سوپرگلی که در این مسابقه به ثمر رساند به استقبال بازی حساس با استقلال خواهد شد و یکی از سخت‌ترین بازی‌هایش را مقابل هواداران پرشمار استقلال و در جوی به میدان خواهد رفت که به واسطه کورس قهرمانی استقلال جو سنگینی در ورزشگاه حاکم خواهد شد.

سحرخیزان مورد توجه امیر قلعه‌نویی نیز قرار دارد و اگر بتواند در دو بازی پایانی لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشد حضور در اردوی تیم ملی دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها