کد خبر : 2024530 | 08 خرداد 1403 ساعت 08:40 | 20K بازدید | 6 دیدگاه

روز سخت لک برابر خط حمله توقف ناپذیر آبی‌ها

دروازه‌بان باتجربه مس رفسنجان بعد از کلین‌شیت موفق در هفته گذشته، اکنون مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که توانسته از نظر تهاجمی شرایط خوبی را دنبال کند.

روز سخت لک برابر خط حمله توقف ناپذیر آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در شرایطی یکی از گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود که از نظر کارشناسان توانسته نمایش موفقی طی هفته‌های اخیر از خود به جا بگذارد که می‌توان به عملکرد یک نیمه‌ای آنها مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی نیز اشاره کرد.

خط هجومی استقلال خوزستان با 25 گل زده از حیث آمار جزء برترین‌های این فصل محسوب می‌شود که اکنون بزرگترین امید را در اردوگاه تیم سیروس پورموسوی برای موفقیت در جدال امروز شکل داده است.

جواد آقایی‌پور، علیرضا کاظمی، رستم آسو و پیمان رنجبری به عنوان بازیکنانی با قابلیت گلزنی و سود بردن از فرصت، اکنون مقابل مس رفسنجان قرار خواهند گرفت که به نوعی جدال مرگ و زندگی آنها محسوب می‌شود. دیداری که البته حامد لک به عنوان گلر باتجربه حریف با همراهی خط دفاعی نارنجی‌پوش سد بزرگی مقابل آنها هستند و باید دید این خط هجومی قادر خواهد بود از این دیدار نیز دست پر خارج شود یا لک و دیگر بازیکنان حریف مانع از این اتفاق خواهند شد.

دیدگاه‌ها