کد خبر : 2024534 | 08 خرداد 1403 ساعت 09:07 | 14.5K بازدید | 37 دیدگاه

ستاره دورتموند: در ومبلی با تمام توان با رئال می‌جنگیم

نیکو شلوتربک، ستاره بروسیا دورتموند، می‌گوید این تیم تمام توان خود را برای پیروزی در فینال چمپیونزلیگ مقابل رئال مادرید به کار خواهد گرفت.

ستاره دورتموند: در ومبلی با تمام توان با رئال می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، شنبه آینده بالاخره انتظارها به پایان می‌رسد و رئال مادرید و بروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت.

رئالی‌ها برای صعود به مرحله فینال از تیم‌های لایپزیش، منچستر سیتی و بایرن مونیخ گذشتند و در طرف دیگر، زردپوشان آیندهوون، اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن را حذف کرده‌اند.

یکی از ستاره‌های تیم ادین ترزیچ در بازی‌های گذشته نیکو شلوتربک بود که با نمایش‌های عالی در عملکرد بی‌نقص خط دفاع تیمش تأثیر بسیار زیادی گذاشت. او در مصاحبه‌ای چند روز پیش از فینال چمپیونزلیگ، از رویایش برای این دیدار صحبت کرد.

او گفت: «من تا به حال برای باشگاه‌هایی بازی کرده‌ام که تاریخ فوق‌العاده‌ای دارند. بلافاصله پس از پیوستن به دورتموند احساس کردم در خانه‌ام هستم. در ۲۲ سالگی در اینجا احساس بسیار خوبی داشتم. حالا در فینال چمپیونزلیگ فرصت داریم یک اتفاق ویژه را رقم بزنیم.

من همیشه آرزو داشتم که در فینال لیگ قهرمانان بازی کنم و قهرمان این رقابت‌ها شوم و حالا زمان آن رسیده است. همه ما بازیکنان آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان را داریم و قطعا با تمام توان مقابل رئال مادرید بازی خواهیم کرد.»

2027289

این بازیکن همچنین درباره آخرین بازی مارکو رویس برای دورتموند گفت: «او در اینجا برای ما مانند دوست و عضوی از خانواده بوده و یکی از مهم‌ترین اعضای باشگاه است. ما از رفتن او ناراحتیم و آرزو می‌کنیم در قدم‌های بعدی‌اش موفق باشد‌.»

دیدگاه‌ها