کد خبر : 2024561 | 08 خرداد 1403 ساعت 10:00 | 24.2K بازدید | 16 دیدگاه

زمین تمرین بایرن را شخم زدند! (عکس)

چند روز پس از پایان اولین فصل بدون جام در دوازده سال گذشته، بایرن مونیخ زمین تمرین خود را با تجهیزات سنگین کاملا شخم زد.

زمین تمرین بایرن را شخم زدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این موضوع در میان حاضران زمین تمرین سابنر اشتراسه باعث گمانه‌زنی شد: آیا انجام تغییرات بر روی چمن ممکن است با تعداد زیاد مصدومیت‌هایی که مونیخی‌ها در فصل ۲۴-۲۰۲۳ داشتند (۲۵ درصد مصدومیت عضلانی) مرتبط باشد؟

همان‌طور که بیلد در اواسط فوریه گزارش داده بود، در بایرن مدت‌هاست این فرضیه وجود دارد که مشکلات عضلانی پرتعداد بازیکنان ممکن است با چمن هیبریدی که در سال ۲۰۲۳ هم در آلیانز آرنا و هم در زمین تمرین نصب شده است، مرتبط باشد.

نظریه‌ای که قبلاً در زمان پپ گواردیولا، سرمربی سابق، مطرح شده بود. در دوران او برای اولین بار از ترکیب چمن طبیعی و الیاف مصنوعی استفاده شد. در پایان حضور گواردیولا در مونیخ، این چمن دوباره برداشته شد.

2027330

آیا بایرن اکنون دوباره از چمن هیبریدی به چمن طبیعی بازمی‌گردد؟

بر اساس گزارش بیلد، پاسخ سوال بالا منفی است. به‌نظر می‌رسد کارهای انجام‌شده در سابنر اشتراسه هیچ ارتباطی با این موضوع ندارند. برداشتن چمن هیبریدی یک رویه معمول توسط پیتر زائر، رئیس نگهداری چمن بایرن و تیمش است.

انتظار می‌رود پس از کاشت چمن هیبریدی در این هفته، زمین به موقع برای شروع تمرینات و آماده‌سازی فصل جدید در ۱۵ ژوئیه دوباره به وضعیت عالی برسد.
در زمین اصلی مجموعه بایرن، که آن نیز با چمن هیبریدی پوشیده شده است، به‌طور معمول نیازی به شخم زدن نیست، زیرا در این مورد از یک سیستم هیبریدی متفاوت استفاده شده است.

دیدگاه‌ها