کد خبر : 2024575 | 08 خرداد 1403 ساعت 01:52 | 16.6K بازدید | 7 دیدگاه

غیبت عجیب چهار بازیکن در عکس تیمی پورتو

باشگاه پورتو قهرمانی در جام حذفی را با یک عکس تیمی جشن گرفت که حاضران و غایبان آن قابل توجه است.

غیبت عجیب چهار بازیکن در عکس تیمی پورتو

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی ۲-۱ یکشنبه‌شب پورتو در فینال مقابل اسپورتینگ لیسبون، قهرمان لیگ پرتغال، شاگردان سرجیو کونسیسائو فاتح جام حذفی شدند و فصل را با جام به پایان رساندند.

در مرکز عکس، جام حذفی و دو رئیس باشگاه قرار دارند. خورخه نونو پینتو دا کاستا در آخرین روز به‌عنوان رئیس هیئت مدیره، در کنار آندره ویلاش بواش، رئیس جدید باشگاه، ایستاده است. علاوه بر این، لوئیز گونکالوس و ویتور بایا هم در کنار کادر فنی و تقریبا تمام بازیکنان تیم حضور دارند.

نکنه قابل توجه در این عکس غیبت ۴ بازیکن کلیدی تیم در بازی‌های این فصل است که توجه رسانه‌های پرتغالی و منابع نزدیک به این باشگاه را جلب کرده است.

در عکس تیمی منتشرشده، ایوان خیمه، تونی مارتینز، آندره فرانکو و خورخه سانچز حضور ندارند. هنوز به‌صورت رسمی و یا از سوی اعضای باشگاه دلیلی برای عدم حضور آنها گفته نشده اما با توجه به اینکه آنها دقایق قابل توجهی را در مسابقات حساس داشتند، به‌نظر می‌رسد علت غیبت آنها دلایل انضباطی و مخالفت کادر فنی و مدیران است، نه دلایل فنی.

2027352

سرجیو کونسیسائو در طول این فصل و فصول گذشته نیز علاوه‌بر برخورد محکم با این بازیکنان، چند بازیکن دیگر را هم در مقاطع مختلف به دلایل انضباطی از تیم کنار گذاشته و یا نیمکت‌نشین کرده بود.

دیدگاه‌ها