کد خبر : 2024791 | 08 خرداد 1403 ساعت 22:08 | 9.4K بازدید | 20 دیدگاه

اسپالتی: خوشحالم که ایتالیا را مدعی یورو نمی‌دانند

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، اعتراف کرد که آنها به‌عنوان مدعی قهرمانی یورو ۲۰۲۴ در نظر گرفته نمی‌شوند.

اسپالتی: خوشحالم که ایتالیا را مدعی یورو نمی‌دانند

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم مدافع عنوان قهرمانی توضیح داد که اینکه آنها به‌عنوان مدعی قهرمانی دیده نمی‌شوند یک موهبت است و تیمش می‌تواند از این امتیاز استفاده کند.

برای برخی از هواداران ایتالیا، این اظهار نظر ناامیدکننده‌ای بود، زیرا بسیاری با توجه به عملکرد فوق‌العاده آنها در یورو ۲۰۲۰ و قهرمانی در این رقابت‌ها، این تیم را یکی از مدعیان قهرمانی می‌دانستند.

اسپالتی اما موافق این نظریه نیست و می‌گوید تیم‌های بسیار بهتری از آنها در این تورنمنت وجود دارند که جلوتر از آتزوری مدعی قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ هستند. او احتمالا به تیم‌هایی مانند فرانسه، انگلیس و اسپانیا اشاره کرده است که با آمادگی بیشتری وارد یورو می‌شوند.

2027651

اسپالتی در این مورد گفت: «من واقع‌بین هستم و به‌نظرم ما در ذهن افراد مدعی قهرمانی یورو ۲۰۲۴ نیستیم و هم تیم‌های دیگر و هم بسیاری از هواداران ما را مدعی اصلی نمی‌دانند. چرا که چند تیم بهتر از ما در این رقابت‌ها حضور دارند و آنها از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

اگر صادقانه بگویم، من از این اتفاق و نظرات نسبت به خودمان لذت می‌برم، چرا که باعث می‌شود فشار و بار کمتری بر دوش ما باشد و بازیکنان جوان با استرس کمتری بازی می‌کنند.»

دیدگاه‌ها