کد خبر : 2024796 | 08 خرداد 1403 ساعت 22:43 | 35.6K بازدید | 80 دیدگاه

با پیروزی یک بر صفر در اراک؛

سهمیه آسیایی سپاهان قطعی شد

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی در مقابل آلومینیوم اراک جایگاه سومی خود را در لیگ برتر قطعی کرد تا یکی از سهمیه‌های ایران در رقابت‌های آسیایی سال آینده باشد.

سهمیه آسیایی سپاهان قطعی شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های آسیایی سال آینده برای فوتبال ایران در دو سطح دنبال خواهد شد که یکی لیگ الیت خواهد بود که از همین حالا استقلال و پرسپولیس حضورشان را در این تورنمنت قطعی کرده‌اند و سهمیه سوم هم از فینال جام حذفی بیرون می‌آید.

در سطح دوم باشگاهی آسیا نیز قرار است در فصل پیش رو شاهد رقابت دیگری با نام لیگ قهرمانان آسیا باشیم که سهمیه آن به تیم سوم لیگ برتر اختصاص داده شده است.

2027596

سپاهان در مصاف با آلومینیوم موفق شد با پیروزی 54 امتیازی شود و جایگاه سومی خود را حفظ کرد. البته در همین هفته تراکتور هم موفق شد با نتیجه 3 بر یک ملوان را شکست دهد و 51 امتیای شد تا همچنان تعقیب و گریز برای رتبه سوم ادامه داشته باشد. اما قرمزپوشان تبریزی به دلیل اینکه در بازی رفت در اصفهان با نتیجه 3 بر یک باختند و در بازی برگشت تساوی بدون گل به دست آمد، حتی در  صورت شکست سپاهان در بازی آخر و پیروزی خودشان نمی‌توانند رتبه سومی را به دست بیاورند و این رتبه در پایان فصل به نام سپاهان زده می‌شود.

با این وصف حالا باید تراکتور امیدوار باشد که سپاهان در جام حذفی به قهرمانی دست پیدا کند تا در آن صورت و راهیابی به مرحله پلی آف لیگ الیت آسیا، سهمیه تیم سوم لیگ برای حضور در لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا به تراکتور برسد.

دیدگاه‌ها