کد خبر : 2025053 | 10 خرداد 1403 ساعت 03:17 | 10.3K بازدید | 14 دیدگاه

نساجی با ساکت دو بار رکورد شکست!

نساجی در دو بازی پیاپی خارج از خانه رکورد گلزنی در مسابقات را شکست.

نساجی با ساکت دو بار رکورد شکست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار هفته بیست و ششم مقابل استقلال خوزستان رکورد بیشترین تعداد گل در لیگ بیست و سوم را شکست و در هفته بیست و نهم مجدد رکورد خودش را شکست!

پرگل‌ترین پیروزی نساجی در لیگ بیست و سوم در هفته چهارم مقابل صنعت نفت ثبت شده بود که سه بر یک در ورزشگاه وطنی پیروز از میدان خارج شدند و در ادامه فصل بیش از دو گل در هیچکدام از مسابقات به ثمر نرساندند.

2026180

شاگردان ساکت الهامی در بازی مرگ و زندگی که مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم انجام دادند توانستند چهار بر یک از میدان پیروز خارج شوند و بهترین برد فصل خود را رقم بزنند اما این پایان کار نبود و آنها بعد از تساوی مقابل استقلال در بازی خانگی، در یک بازی خارج از خانه دیگر رکورد خود را افزایش دادند و با شکست پنج بر صفر هوادار بهترین رکورد فصل خود را ثبت کردند و در کنار آن بقا در لیگ برتر را قطعی کردند.

نساجی در 3 بازی اخیر خود 9 گل به ثمر رساندند و این در حالی است که پیش از انجام این دو مسابقه آنها فقط 18 گل به ثمر رسانده بودند، آنها در بازی مقابل استقلال خوزستان و هوادار به اندازه نیمی از گل‌های فصلشان گلزنی کردند و این آمار فوق‌العاده آنها در مسیر بقا در لیگ برتر بود.

خط حمله نساجی با میل بالایی که در این مسابقات نشان دادند توانستند در دو مسابقه مهم 6 امتیاز را کسب کنند و بازی آخر آنها در ورزشگاه وطنی را بدون استرس و نگرانی پشت سر بگذارند و در حضور هوادارنشان جشن بقا در لیگ برتر را برگزار کنند.

بازیکنان نساجی با درخششی که در مسابقات اخیر داشتند آمار ضعیف در گلزنی را جبران کردند و دیگر جزء ضعیف‌ترین خط حمله‌های لیگ برتر نیستند و تیم‌های پیکان، فولاد و صنعت نفت آبادان آمار ضعیف‌تری نسبت به آنها دارند.

دیدگاه‌ها