کد خبر : 2025274 | 11 خرداد 1403 ساعت 08:55 | 15.8K بازدید | 24 دیدگاه

شاه محمدی: بازگشت گولسیانی خیلی کمک کرد

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم شنبه شب راحت برنده شده و جشن قهرمانی می‌گیرد.

شاه محمدی: بازگشت گولسیانی خیلی کمک کرد

به گزارش "ورزش سه"، جمشید شاه‌محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص پیروزی خارج از خانه این تیم مقابل شمس‌آذر قزوین گفت: برد بسیار مهم و باارزشی بود. جدا از بیست دقیقه‌ای که تمرکزشان را از دست دادند و گل مساوی را خوردند بازیکنان پرسپولیس در بقیه دقایق عالی بازی کردند و تمرکز داشتند تا جشن قهرمانی به هفته آخر کشیده شود و یکی از شیرین‌ترین نتایج پرسپولیس رقم بخورد.

شاه‌محمدی درباره این بازی گفت: بازگشت گولسیانی خیلی به پرسپولیس و خط دفاعی کمک کرد .او تمام سرها را بالاتر از سرزن‌های تیم میزبان زد.

او درباره بازی شنبه شب مقابل مس هم گفت: پرسپولیس حتماً در بازی آخر با حمایت هواداران خودش در ورزشگاه آزادی پیروز می‌شود. اوسمار و بازیکنان پرسپولیس آنقدر حرفه‌ای هستند که مثل استقلال و سرمربی‌اش اشتباه نکنند و در هر بازی بدون حاشیه و بدون توجه به نتایج و بازی رقیب همه حواس‌شان فقط به بازی تیم خودشان باشد. به نظرم پرسپولیس با تمام تمرکز حتماً با حمایت هوادارانش برنده شده و جشن قهرمانی می‌گیرد.

2028402

بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه کیفیت مقابل مس رفسنجان هم گفت: تیم نویدکیا تیم بدی نیست .مس در جام حذفی موفق به حذف تراکتور و استقلال شد و نشان داد تیم تاکتیکی و خوبی محسوب می‌شود که فوتبال را هجومی بازی می‌کند اما معتقدم پرسپولیس با نقشه اوسمار و راهکار این مربی باهوش و کاربلد با ارائه یک بازی منطقی با حمایت یک ورزشگاه پر از تماشاگر حتماً با سه گل اختلاف برنده و قهرمان خواهد شد.

شاه‌محمدی گفت: نکته مهم این است که پرسپولیس با کمترین صدرنشینی در طول فصل به عنوان قهرمانی خواهد رسید که نشان می‌دهد بازیکنان و اوسمار از چه شخصیت بالایی برای قهرمانی برخوردارند.

پیشکسوت پرسپولیس از نقش سیدجلال حرف زده و تأکید می‌کند: سیدجلال در طول بازی با تیم قزوینی بارها از روی نیمکت تیمش بلند شد و بازیکنان را راهنمایی کرد که فکر می‌کنم این نکته را باید در پرسپولیس به فال نیک گرفت.

دیدگاه‌ها