کد خبر : 2025297 | 11 خرداد 1403 ساعت 11:25 | 17.5K بازدید | 2 دیدگاه

عذرخواهی اتوئو از سرمربی کامرون: احساساتی شدم

ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا و رئیس فدراسیون فوتبال کامرون، از مارک برایس به‌خاطر رفتارش عذرخواهی کرد.

عذرخواهی اتوئو از سرمربی کامرون: احساساتی شدم

به گزارش "ورزش سه"، اتوئو چند روز قبل اظهارات تندی را علیه برایس که با دستور رئیس جمهور کامرون به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور انتخاب شده است مطرح کرده بود اما حالا به نظر می‌رسد که از این اتفاق پشیمان و ناراحت است. 

او پیش از این مدعی شده بود که فدراسیون فوتبال کامرون نمی‌تواند این انتصابات را به رسمیت بشناسد. حتی گفته شده بود که درگیری فیزیکی و لفظی شدیدی در زمان حضور این مربی در فدراسیون هم رخ داده بود ولی حالا اتوئو در نشست خبری اعلام کرد که این همکاری را پذیرفته است. 

ستاره سابق بارسا و چلسی در این نشست خبری گفت: «من عذرخواهی می‌کنم چون در طول اولین دیدار ناخواسته‌ای که داشتیم احساسات بسیاری وجود داشت اما مردم کامرون از همه ما مهم‌تر هستند و ما باید به‌خاطر خوشحالی آنها هم که شده با یکدیگر کار کنیم.»

2027784

او همچنین خطاب به برایس اظهار داشت: «وظیفه‌ای که بر عهده تو قرار گرفته است آسان نیست. با وجود صعود و تجربه‌ای که داری اما باید بدانی که از حمایت ما در این مسیر برخوردار خواهی بود.»

در ویدیویی که پیش از این از تقابل این دو نفر منتشر شده بود، حمله اتوئو به برایس کاملا مشخص و واضح بود. سرمربی تیم ملی کامرون سعی کرد خونسردی‌اش را حفظ کند اما مشخص بود که به شدت ناراحت و عصبانی شده است. این تیم برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آماده می‌شود. آنها باید به زودی دو بازی برابر کیپ ورد و آنگولا برگزار کنند.

دیدگاه‌ها