کد خبر : 2025317 | 11 خرداد 1403 ساعت 13:32 | 32.6K بازدید | 46 دیدگاه

توقف مذاکرات: ستاره میلان فروخته می‌شود

باشگاه میلان در مذاکره با تئو هرناندز به بن‌بست خورده و قصد فروش این بازیکن را دارد.

توقف مذاکرات: ستاره میلان فروخته می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز یکی از بهترین بازیکنان میلان در چند فصل اخیر بوده و با این که این تیم در این فصل روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و موفق به کسب جام نشد اما او باز هم عملکرد خوب و قابل تحسینی را ارائه کرد که توجه چند باشگاه اروپایی را به خود جلب کرده است. 

این بازیکن ۲۶ ساله تنها دو سال دیگر با میلان قرارداد دارد و همین موضوع باعث شده است که مدیران این باشگاه از حالا به فکر تمدید قرارداد با او باشند اما به نظر می‌رسد که این کار چندان آسانی برای آنها نخواهد بود و این احتمال که او در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی سن سیرو را ترک کند زیاد است. 

2018824

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت خبر داده است که تئو در مذاکراتی که با مدیران میلان داشته به آنها اعلام کرده است که در قرارداد جدید خواهان دو برابر کردن دستمزدش است و می‌خواهد دستمزدش از چهار میلیون یورو که در حال حاضر دریافت می‌کند به هشت میلیون یورو برسد که مبلغ زیادی برای این باشگاه است. 

همین اتفاق باعث شده است که وقفه جدی در مذاکرات ایجاد شود و حالا میلان آماده است تا این بازیکن را با مبلغ ۸۰ میلیون یورو در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند. از بایرن مونیخ به عنوان جدی‌ترین مشتری این ستاره فرانسوی نام برده می‌شود.

دیدگاه‌ها