کد خبر : 2025337 | 11 خرداد 1403 ساعت 15:58 | 10.5K بازدید | 27 دیدگاه

اخباری: این مردم تشنه صعود به لیگ برتر هستند

سعید اخباری، سرمربی چادرملو می‌گوید تیم‌شان برای پیروزی مقابل فجر هم قسم شده بود.

اخباری: این مردم تشنه صعود به لیگ برتر هستند

به گزارش "ورزش سه"، سعید اخباری پس از پیروزی چادرملوی اردکان برابر فجر سپاسی در گفت‌وگو با خبرنگاران در ابتدا گفت: واقعا غیرت این بچه‌ها بیشتر از هر چیزی من را به وجد آورد. واقعا برای مردم خوشحالم و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم هدیه ارزشمندی را به این هواداران خوب تیم چادرملوی اردکان بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان عنوان کرد: هنوز چیزی تمام نشده و دو بازی دیگر باقی مانده که باید برای آن دو دیدار هم تلاش زیادی بکنیم؛ فعلا برای این پیروزی 24 ساعت خوشحال خواهیم بود، ولی خودمان را برای دو بازی پیش رو آماده می‌کنیم تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

اخباری عنوان کرد: پس از حکمی که برای چادرملو صادر شد، بازیکنان ما تلاش خود را بیشتر کردند و هم‌قسم شده بودیم که این مسابقه را ببریم و خوشبختانه به این نتیجه هم دست پیدا کردیم.

وی گفت: آخرین بازی تیم فجر 17 روز پیش بود و به خوبی استراحت و تمرین کرده بود ولی ما در 10 روز اخیر سه بازی انجام داده بودیم و با وجود تمام سختی و خستگی که بود خدا را شکر می‌کنم که بازیکنان تاکتیکی و غیرتی ما برنامه‌ای که داشتیم را پیاده کردند.

سرمربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان ادامه داد: امیدوارم که در دو بازی پیش رو هم نتایج ارزشمند و خوبی برای چادرملو گرفته شود و به لیگ برتر صعود کنیم تا حق این مردم که تشنه حضور در لیگ برتر هستند را بدهیم؛ من هم مثل بقیه واقعا تلاش زیادی کردم و واقعا این تیم و این مردم همه مستحق صعود به لیگ برتر هستند.

دیدگاه‌ها